Gå til innhold

det blir ingen adopsjon nr 2.........


pompen

Anbefalte innlegg

Hei

Alle som "kjenner " meg her inne vet vel at vi har kommet ganske langt i adopsjon nr 2.....,men det skjer stadig forandringer i livet og det har det skjedd for oss også.

Sommern har gitt oss noe nytt og se fram til , jeg har av alle ting, tro det den som vil,,,,blitt gravid...

Jeg er nå ca 3 mnd på vei og håper og tror vell at det går den rette veien...det er alikevell ikke med bare glede at jeg går rundt som en gravid kvinne, det er rart,og vi føler at vi har mista noe vi har sett fram til så lenge ,nemlig adopsjon nr 2

Vi var så innstilt på det og visste liksom så mye om fremtiden, vi regna med at vi skulle få tildeling til jul,,,om vi var heldige,,,,og at det mest sannsynlig var ei lita søt frøken fra Korea,,,,men slik blir det ikke,

Vi har enda ikke sagt i fra til VB at dette har skjedd, jeg tror jeg skal ringe i morgen, men så er det noe som sier meg at den dagen jeg sier i fra så skjer det noe med det som venter på innsiden av meg,,,,når skal jeg stole på at dette går den rette veien?

Det er slett ikke lett,,,,,,jeg jeg håper selv at jeg snart kan begynne og glede meg enda mer over hva vi skal igjennom.

Jeg kommer alltid til og være her på adopsjon,,og følger med og ønsker av hele mitt hjerte alle lykke til videre i den herlige veien fram mot et lykke barn fra en annen verdensdel.....

Klem til dere alle fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten! :o)

Forstår godt at det føles vanskelig med en gang, det er litt av en omstilling du må gjøre oppe i øverste etasje.

Men barn blir det altså uansett. Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare få ønske deg lykke til med graviditeten. Skjønner at dette blir en stor omstillingsprosess for dere,men snart vil du nok begynne å glede deg stoort over det utrolige som har skjedd deg. Og er du tre måneder på vei så er det gaske sikkert vet du... Bestille en haste-UL for virkelig å kunne se at alt er i orden der inne. Når du får sett dette med egne øyne så blir det nok lettere å slappe av....slippe å tenke de verste ting. Dette går helt sikkert bra pompen :-) Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! :o)

Forstår godt at det føles vanskelig med en gang, det er litt av en omstilling du må gjøre oppe i øverste etasje.

Men barn blir det altså uansett. Lykke til! :o)

Kjære pompen.

Gratulerer med den lille inni magen.Krysser fingre for at alt skal gå bra !!! Skjønner godt at deree trenger tid til å innstille dere på et skifte i hvor nestemann kommer fra, En liten trøst kan jo være at dere får oppleve å bli foreldre på to helt fantastiske og forskjellige måter. Jeg er så heldig at det har jeg også, og det er stort :o).

Lykke til- og stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med barnet i magen! At det er en omstilling å skulle bli mamma på denne måten når du har vært innstilt på adopsjon, kan jeg godt forstå. Krysser fingre for at det går godt.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...