Gå til innhold

Kina-rykter i USA


Snowdrop

Anbefalte innlegg

Nå har endelig ryktene om tildelinger begynt å svirre i USA. Det kommer en del indikasjoner på at de kan komme tidlig oktober. Hvis jeg skulle tippe - basert på tidligere erfaringer, ville jeg satset på at AF får de i slutten av uke 41 (eller kanskje først på uke 42). VB og IA får gjerne tildelingene 1-2 uker senere, så de må vel vente litt lengere.

Om ryktene stemmer får vi bare vente å se på, men det er uansett artig å følge litt med. Det er jo ingen andre plasser å hente informasjon fra. Mine antagelser slår kanskje ikke til, men hvem vet?

En porsjon ventestøv til alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt hjelper i denne ventetiden ;o)

Det jeg for min del er spent på, er om des. og jan. blir delt opp. eller om de forts. med 2 og 2 mnd. Det har hvert så mye rykter om dette...

Vi er i mars-gr. og stemmer ryktene får vi kanskje bilde i november ?!

Ha en fin dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirka1365380541

Flott at du følger med å informerer oss andre!

Husker ikke helt hvor i løypa du selv ligger, men...

Ønsker alle "ventere" og andre en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for informasjonen selv om det kun er rykter er det fint at dere deler det med oss andre ventende! Jeg er selv i mai03 gruppa og er spent på om det kan komme bilder tidlig i 2004.

Uansett dette blir siste julen uten barn....

Hilsen fra ventende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hjelper i denne ventetiden ;o)

Det jeg for min del er spent på, er om des. og jan. blir delt opp. eller om de forts. med 2 og 2 mnd. Det har hvert så mye rykter om dette...

Vi er i mars-gr. og stemmer ryktene får vi kanskje bilde i november ?!

Ha en fin dag ;o)

Sjekk Inor`s hjemmeside, der står siste nytt fra Kina, våre representanter har akkurat kommet hjem med nyheten om at CCAA forventer 10 måneders ventetid, og tildeler 2 og 2 måneder til det skjer, hvilket egentlig allerede skjer. Inor`s søkere fra november fikk sine tildelinger i forrige uke, så det blir jo 10 måneder det. Håper bare det fortsetter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for informasjonen selv om det kun er rykter er det fint at dere deler det med oss andre ventende! Jeg er selv i mai03 gruppa og er spent på om det kan komme bilder tidlig i 2004.

Uansett dette blir siste julen uten barn....

Hilsen fra ventende

Ja, nå nærmer det seg for oss to også!

Vår felles venninne i Kina fikk tulla si på søndag! Alt står bra til, - hun er visstnok en aktiv liten krabat med glimt i øyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå nærmer det seg for oss to også!

Vår felles venninne i Kina fikk tulla si på søndag! Alt står bra til, - hun er visstnok en aktiv liten krabat med glimt i øyet!

Hei!

Ja, det blir spennende å treffe dem begge snart!

Gleder meg til vårt neste treff!!

Hva tror du, blir det 2 og 2 måneder eller er dette (okt) siste gangen dette skjer?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, det blir spennende å treffe dem begge snart!

Gleder meg til vårt neste treff!!

Hva tror du, blir det 2 og 2 måneder eller er dette (okt) siste gangen dette skjer?

Klem fra

Personlig tror jeg at desember og januar kommer sammen nå i oktober og at de så går over til en og en måned slik at februar får i november og mars får i desember. Ut fra dette vil april-gruppa (som jeg tilhører!) få i januar, men spørsmålet er om kinesisk nyttår kan føre til noen forsinkelser.....

For tiden tipper jeg tildeling i månedskiftet januar/februar for min del, og i månedskiftet februar/mars for din del! Tiden får vise om jeg har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at desember og januar kommer sammen nå i oktober og at de så går over til en og en måned slik at februar får i november og mars får i desember. Ut fra dette vil april-gruppa (som jeg tilhører!) få i januar, men spørsmålet er om kinesisk nyttår kan føre til noen forsinkelser.....

For tiden tipper jeg tildeling i månedskiftet januar/februar for min del, og i månedskiftet februar/mars for din del! Tiden får vise om jeg har rett!

Hvis du så en tråd jeg skrev her om dagen, så er det nettopp slike rykter jeg har fanget opp fra USA / Spania.

Alle med DTC tom mars skal etter ryktene få tildeling før nyttår, deretter vil tildelingstiden øke som følge av kinesisk nyttår.

Hvis jeg engang leste riktig så har jeg har stor tilhørighet til byen du er i fra. Født der, har foreldre og venner der og vurderer å flytte dit. Lyst på kontakt - send en mail til [email protected]. Har DTC mai 2003 for barn nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kina jeg også

Personlig tror jeg at desember og januar kommer sammen nå i oktober og at de så går over til en og en måned slik at februar får i november og mars får i desember. Ut fra dette vil april-gruppa (som jeg tilhører!) få i januar, men spørsmålet er om kinesisk nyttår kan føre til noen forsinkelser.....

For tiden tipper jeg tildeling i månedskiftet januar/februar for min del, og i månedskiftet februar/mars for din del! Tiden får vise om jeg har rett!

Ifølge de norske adopsjonsforeningene har Kina planer om å få tiden ned til 10 mnd. Derfor tar de to og to måneder nå. Jeg har ikke hørt noen planer om at tiden skal kortes ned ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det november gruppen som venter på tildeling nå?? Jeg har mistet litt oversikten må jeg innrømme.

Vi er i januar gruppen, og er kjempe spent på om infoen stemmer(at des og jan tildeles sammen).

Jeg ringte imidlertid VB - de hadde ikke tro på at det kom SÅ mange tildelinger samtidig -jeg tror det var 9 stk i des. og 14 i januar. Det var visst aldri kommet mer enn 14 tildelinger på en gang tidligere(Dette gjelder for VB)

Uansett er jo ventetiden mye kortere enn vi først ble forespeilet.....

Er kjempe spent på om vi reiser før nyttår!!!!

Lykke til til alle dere andre som venter!!!!!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...