Gå til innhold

Vi har fått distrikt!!!


Spendt

Anbefalte innlegg

Hei.

Gratulerer så mye med distrikt.

Bogota er en herlig plass. Vi hentet minsten vår der for 2 1/2 år siden.

Vi venter på den telefonen med adopsjon nr.2.

Gratulerer så mye og lykke til.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, og lykke til med reisen til Bogota!

Kan jeg spørre hvor lenge dere ventet fra godkjenning til beskjeden om distrikt kom?

Vi ble godkjente for om lag en og en halv måned siden, og har allerede begynt å vente på neste gladmelding..

Det var nøyaktig 5 mnd siden vi fikk brev om godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, håper det går fort til tildeling!

Hvor lenge har dere ventet på distrikt?

Hilsen

Vi ventet i nøyaktig 5 mnd fra godkjenning til distrikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! ENDELIG sier jeg bare, at nå kanskje det løsner og at gladmeldingene strømmer på!

Vi sendte papirene ca 1 måned etter dere og ble godkjente ca 2 måneder etter dere, så jeg må si spenningen er der, ja!

Jeg lurer også som Colombiamamma - hvilken aldersgruppe er dere godkjente for i Colombia?

Lykke til i den aller siste etappen - nå kommer sikkert TELEFONEN snart!

Stor klem fra

Som Colombiamamma skriver er vi godkjente for aldersgruppen 0-1 år. Likevel må vi vel forholde oss til aldersgrensa i BUFA, 0-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! ENDELIG sier jeg bare, at nå kanskje det løsner og at gladmeldingene strømmer på!

Vi sendte papirene ca 1 måned etter dere og ble godkjente ca 2 måneder etter dere, så jeg må si spenningen er der, ja!

Jeg lurer også som Colombiamamma - hvilken aldersgruppe er dere godkjente for i Colombia?

Lykke til i den aller siste etappen - nå kommer sikkert TELEFONEN snart!

Stor klem fra

Som Colombiamamma skriver er vi godkjente for aldersgruppen 0-1 år. Likevel må vi vel forholde oss til aldersgrensa i BUFA, 0-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! ENDELIG sier jeg bare, at nå kanskje det løsner og at gladmeldingene strømmer på!

Vi sendte papirene ca 1 måned etter dere og ble godkjente ca 2 måneder etter dere, så jeg må si spenningen er der, ja!

Jeg lurer også som Colombiamamma - hvilken aldersgruppe er dere godkjente for i Colombia?

Lykke til i den aller siste etappen - nå kommer sikkert TELEFONEN snart!

Stor klem fra

Som Colombiamamma skriver er vi godkjente for aldersgruppen 0-1 år. Likevel må vi vel forholde oss til aldersgrensa i BUFA, 0-3 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! ENDELIG sier jeg bare, at nå kanskje det løsner og at gladmeldingene strømmer på!

Vi sendte papirene ca 1 måned etter dere og ble godkjente ca 2 måneder etter dere, så jeg må si spenningen er der, ja!

Jeg lurer også som Colombiamamma - hvilken aldersgruppe er dere godkjente for i Colombia?

Lykke til i den aller siste etappen - nå kommer sikkert TELEFONEN snart!

Stor klem fra

Som Colombiamamma skriver er vi godkjente for aldersgruppen 0-1 år. Likevel må vi vel forholde oss til aldersgrensa i BUFA, 0-3 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulerer med distrikt.

Vi venter også, er selvfølgelig spent på hvor lenge dere har venta fra papirene ble oversendt?

Lykke til - håper tildelingen er like rundt hjørnet.

Vi sendte papirene 20.januar i år.

Håper dere kommer fort etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse spendt!

Håper det skjer noe mer snart og at dere kan reise til Bogota. En utrolig spennende by, selv om vi kun har fått noen dager der da våre barn er fra Cali. Men nyt det, masse å se!

beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

beauty1365380442

Gratulere så mye, og håpe resten går kjempefort.

No begynne vi og å bli litt utolmodig, men det e vel enda litt venting som gjenstår....

Gratulasjonan kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Vi sendte papirene 20.januar i år.

Håper dere kommer fort etter.

Dere har masse flott og se frem til! Vi har naa vaert i Colombia i tre uker. Vi har bodd ti dager paa Halifax (der syntes vi det var flott) og naa har vi vaert 11 dager i Santa Marta (Irotama). Vi storkoser oss med go'gutten vaar - vi synes han er en tapper liten gutt som takler den nye situasjonen sin bra!

(Har liten tilgang paa nettet for tiden...)

Stor Colombiaklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distriktet Bogota! Vi hadde også dette distriktet og vi var der nede i 6 uker.. De sier 3-5 uker, men vi måtte bli en uke lenger pga sykdom i rettsalen!

Ønsker dere lykke til med siste innspurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...