Gå til innhold

Stryking av innlegg


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Syns ærlig talt at det var unødvendig å stryke innlegget som ble skrevet ang. hudfarge. Her var det mange fine innspill, jeg syns det må være lov til å ha denne frykten om at ungene kan bli mobbet pga. hudfarge, og å få lov til å ta opp dette på en grei måte. Noen av svarene er jeg enig i at kunne slettes.

Hvorfor ble hele innlegget slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Det var ikke hovedinnlegget som var grunnen til at tråden ble slettet. Enig i at det var en legitim problemstilling å drøfte. Imidlertid var tråden fullstendig "infiltrert" av innlegg som var ment å provosere produsert av to brukere som vi konsekvent sletter. Det ville tatt for mye tid å "rydde" opp i tråden, og vi mottok flere henvendelser med oppfordring om sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke hovedinnlegget som var grunnen til at tråden ble slettet. Enig i at det var en legitim problemstilling å drøfte. Imidlertid var tråden fullstendig "infiltrert" av innlegg som var ment å provosere produsert av to brukere som vi konsekvent sletter. Det ville tatt for mye tid å "rydde" opp i tråden, og vi mottok flere henvendelser med oppfordring om sletting.

Takk. Da er jeg litt klokere også (har ikke fått fulgt med på alt som har skjedd her i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nå nei...........

Det var ikke hovedinnlegget som var grunnen til at tråden ble slettet. Enig i at det var en legitim problemstilling å drøfte. Imidlertid var tråden fullstendig "infiltrert" av innlegg som var ment å provosere produsert av to brukere som vi konsekvent sletter. Det ville tatt for mye tid å "rydde" opp i tråden, og vi mottok flere henvendelser med oppfordring om sletting.

Jeg bare lurer, hvorfor ble mitt inllegg/svar slettet? Gikk _jeg_ over streken eller?

Syns denne slettingen er litt irriterende jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg bare lurer, hvorfor ble mitt inllegg/svar slettet? Gikk _jeg_ over streken eller?

Syns denne slettingen er litt irriterende jeg.

Alle innlegg som ligger under ett annet innlegg i en tråd følger med i slettingen (håper du forstår hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kinamamsen

Alle innlegg som ligger under ett annet innlegg i en tråd følger med i slettingen (håper du forstår hva jeg mener).

Jeg er glad for at dere følger med og sørger for å slette innlegg som ikke hører hjemme her på forumet; det være seg om mine innlegg følger med i slettingen eller ikke. Jeg føler ofte at flere av innleggene er usaklige og støtende, men prøver så godt jeg kan å ikke la meg provosere og ikke svare. Det holder hardt noen ganger, så derfor er jeg glad for at det er litt "opprydding" her noen ganger, selv om jeg blir litt frustrert over at noen tråder forsvinner.

Takk webmaster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...