Gå til innhold

Litt av hvert


indiamamma1365380520

Anbefalte innlegg

indiamamma1365380520

Først og fremst vil jeg gratulere alle som har kommet ett steg videre.

Nå er det 1mnd siden våre papirer ble sendt til Mumbay,India.Ventetiden til tildeling er ca 3-6mdr.Håper vi får telefonen til jul.

I tiden etter vi fikk godkjenningen har flere vi kjenner,familie og arbeidskollegaer fått vite at vi skal bli foreldre.alle er glade på våre vegner.De fleste har mange spm. og det er jo greit...hadde syntes det var mer rart om de ikke hadde det.Det er ett spm som har gjentatt seg;"Hvorfor valgte dere India"Da spør vi Hvorfor skulle vi ikke gjøre det?

Ellers så har vi det bare bra.Skal pusse litt opp i vinter og jobbe mye for at ikke ventetiden skal bli så lang.

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, indiamamma!

Tenk, en hel måned siden søknaden deres ble sendt India...Ja, da kan det godt hende dere får Telefonen før jul, tenker det hadde vært noe!;-)

Ellers så lurer jeg bare litt på disse spørsmålene dere har fått om hvorfor dere valgte India som giverland. Har du inntrykk av at det er av ren nysgjerrighet folk spør, eller ligger det noe mer bak?

Uansett vil dere nok få god trening i å takle slike og liknende spørsmål fremover...

Lykke til videre i ventetiden!

Hilsener fra ei som "snart" er i mål....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indiamamma1365380520

Hei, indiamamma!

Tenk, en hel måned siden søknaden deres ble sendt India...Ja, da kan det godt hende dere får Telefonen før jul, tenker det hadde vært noe!;-)

Ellers så lurer jeg bare litt på disse spørsmålene dere har fått om hvorfor dere valgte India som giverland. Har du inntrykk av at det er av ren nysgjerrighet folk spør, eller ligger det noe mer bak?

Uansett vil dere nok få god trening i å takle slike og liknende spørsmål fremover...

Lykke til videre i ventetiden!

Hilsener fra ei som "snart" er i mål....;-)

Hei mamta

Har nok inntrykk av at det ikke er nysgjerrighet som ligger bak noen ganger.

En sa han ikke hadde valgt india,men ett østeuropeisk land pga mindre fare for mobbing.

La meg si at hans sønn på 6år bruker veldig sterke briller. Dette kan være mobbegrunn i skolen.om foreldrene hadde vist dette før de fikk han skulle de da si at de ikke ville ha han??Det tror ikke jeg.

Når folk stiller ett slikt spm og det ikke er av nysgjerrighet er det fordi de syntes vi skulle valgt ett annet land.Derfor spør vi hvorfor de syntes vi skulle valgt noe annet.Har ennå ikke møtt noen som har klart å svare på spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamta

Har nok inntrykk av at det ikke er nysgjerrighet som ligger bak noen ganger.

En sa han ikke hadde valgt india,men ett østeuropeisk land pga mindre fare for mobbing.

La meg si at hans sønn på 6år bruker veldig sterke briller. Dette kan være mobbegrunn i skolen.om foreldrene hadde vist dette før de fikk han skulle de da si at de ikke ville ha han??Det tror ikke jeg.

Når folk stiller ett slikt spm og det ikke er av nysgjerrighet er det fordi de syntes vi skulle valgt ett annet land.Derfor spør vi hvorfor de syntes vi skulle valgt noe annet.Har ennå ikke møtt noen som har klart å svare på spm.

Høres ut som dere takler de kritiske spørsmålene på en bra måte. Synd at så mange skal vise fordommer overfor mennesker med mørk hudfarge.

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...