Gå til innhold

Ny uke, nytt håp:)


BMS!

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen her inne!

I dag er det mandag, med alt det kan innebære av nytt håp, både på tildelinger, reisebeskjeder, godkjenninger av alle slag, og hjemkomster om noen venter på det:o)

For vårt vedkommende håper jeg at det blir noen koreatildelinger, så vi sakte men sikkert rykker litt fremover i køen. Vi har jo en liten bit igjen, men alt hjelper jo, med tid og stunder. Julefeiringen med barn, blir nok i år, evnt. med "innleide" nieser og nevøer, om noen orker og sitte sammen med en "sur tante". Avtalen med kommende bestforeldre er klar, JEG kan være så SUR og LEI MEG på julaften jeg bare vil. Med den avtalen i boks, tror jeg nok allikevel at jeg skal klare og kose meg. BARE vi får en tildeling og har ett bilde og se på. (Nå tror vel dere jeg er blitt nokså smårar, som allerede tenker på jul, men saken er at jeg var helt sikker på at 2003 var vårt år, til og få ett lite gull. Sånn ser det altså ikke ut til og bli, men nytt år, nye muligheter;o))

Jeg må bare på slutten tilføye at jeg ikke "er her" så mye nå. Jeg prøver og gjøre litt andre ting, for og sette fokuset på noe annet. Men i dag, "måtte" jeg bare *S*

GRATULERER til alle som har kommet ett stykke nermere målet, og til alle dere som har fått tildelinger. Jeg er glad på dere vegne.

Klemmer fra en nokså munter, men lengtende og ventende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest twist(tidl.)

Hei BMS!

Ja, det spøker med hentereise før jul for oss også.

Vil trøste deg med det at det er kjekt og ha et bilde og se på i jula også, og så får du barneutstyr og klær i julegaver... Ikke og forakte det heller.

Selv om jeg skjønner din frustrasjon. Ting går irriterende tregt i Korea, det er hvertfall sikkert!

Ha ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BMS!

Ja, det spøker med hentereise før jul for oss også.

Vil trøste deg med det at det er kjekt og ha et bilde og se på i jula også, og så får du barneutstyr og klær i julegaver... Ikke og forakte det heller.

Selv om jeg skjønner din frustrasjon. Ting går irriterende tregt i Korea, det er hvertfall sikkert!

Ha ei fin uke!

Kjære Twist!

Jeg krysser fingrene for deg nå hver dag. Dette er nok deres uke.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får sette vår lit til denne uka, BMS!!! Herlig å lese ditt muntre innlegg her i dag. Kos deg i din dol - fri tilværelse så lenge.

Klemmer,

Kjære Mamta!

Vi får nå se hvor dolfri tilværelsen blir nå da, når jeg først har vært her inne litt igjen*ler* Jeg får prøve så godt jeg kan.

Håper dere snart får hente hjem minste jenta deres, så familien blir komplett.

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Hei BMS!

Vi krysser fingre og tær for dere hver dag. Tenker mye på dere. Synd dere ikke kunne komme på lørdag. Men det er flere muligheter senere.

Klem fra oss 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei BMS!

Vi krysser fingre og tær for dere hver dag. Tenker mye på dere. Synd dere ikke kunne komme på lørdag. Men det er flere muligheter senere.

Klem fra oss 3

Kjære Thuva!

Håper selvsagt dere får det hygglig i helgen, skulle gjerne vært der, men tiden kan ikke alltid strekke helt til.

Du som er over ventingen, har kanskje litt tolmodighetskrem til overs. Jeg tar alt jeg kan av rester.

Håper ikke du holder fingrene krysset hele tiden, for da kommer du til og få kraftig krampe;o)

Klem fra meg m/mann

Hils gutta fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...