Gå til innhold

Begynner å bli veeeeeeldig utolmodig nå :-)


Colombiamamma

Anbefalte innlegg

Ja da,.... er nok ikke alene om å være utolmodig her inne, men idag er det verre en på mange uker.

Nå MÅ det snart være våres tur.

Vil så gjerne reise til Colombia før jul.

Hvem er de to andre fra 2002 som fortsatt venter på distrikt. Ketty og ??

Tenker på dere også. Denne ventetiden er saåååå laaaang.

Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengsel1365380312

Jeg kan sååå godt forstå deg!! Selv om vi sendte papirene nesten 3 måneder etter dere, har jeg det på samme måte, og da kan jeg jo bare tenke meg hvordan du har det!

Må si det kilte i magen i dag da jeg var i postkassa.. AF konvolutt... Men det var vedrørende AF lotteriet...

Det er ikke mye som skal til for å bli vippet av pinnen i disse dager!

Vi krysser fortsatt fingrene for at dere og mange fler får reise før jul - ikke sant??

STOR klem til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sååå godt forstå deg!! Selv om vi sendte papirene nesten 3 måneder etter dere, har jeg det på samme måte, og da kan jeg jo bare tenke meg hvordan du har det!

Må si det kilte i magen i dag da jeg var i postkassa.. AF konvolutt... Men det var vedrørende AF lotteriet...

Det er ikke mye som skal til for å bli vippet av pinnen i disse dager!

Vi krysser fortsatt fingrene for at dere og mange fler får reise før jul - ikke sant??

STOR klem til deg fra

Takk for advarselen. Sist det var brev fra AF var det kvartalsrapport.

Hadde helt glemt lotteriet.

Nå vil jeg ha gode nyheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei colombiamamma.

Tenker på dere. Håper at dere høreer noe snart. Krysser armer og ben for dere.

Leste kavartalsrapporten og vi var fremdeles 9 stk igjen fra 2002. Hvor lenge skal vi vente?

Ble litt lang i masken når jeg leste at det var 104 familier som ventet på tildeling i Colombia. Tror du det er bare fra Norge? Hadde jo håpet at vi skulle reise snart.

Stresser ikke så mye over postkassen p.g.a. har sagt at vi vil ha det på mail i fra AF.

Men hver gang telefonen ringer tror jeg det AF..... skuffet hver gang!!!!!!!!!!!!

Skulle bare ønske at vi hadde vist noe. Men vi får støtte hverandre.

En stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei colombiamamma.

Tenker på dere. Håper at dere høreer noe snart. Krysser armer og ben for dere.

Leste kavartalsrapporten og vi var fremdeles 9 stk igjen fra 2002. Hvor lenge skal vi vente?

Ble litt lang i masken når jeg leste at det var 104 familier som ventet på tildeling i Colombia. Tror du det er bare fra Norge? Hadde jo håpet at vi skulle reise snart.

Stresser ikke så mye over postkassen p.g.a. har sagt at vi vil ha det på mail i fra AF.

Men hver gang telefonen ringer tror jeg det AF..... skuffet hver gang!!!!!!!!!!!!

Skulle bare ønske at vi hadde vist noe. Men vi får støtte hverandre.

En stor venteklem fra

Det er norske søkere det står om i kvartalsrapporten. Så vi er mange som venter på tildeling fra Colombia!!

Håper får vår det at de gamle sakene blir prioritert før nye. Men ser ut til at det meste er tilfeldig.

XXXXXXX for gode nyheter de nærmeste ukene.

Bellami1; ser at det er en til som har fått samme distrikt som dere (Spendt).

Kanskje dere får reisefølge?

Venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Colombiamamma

Vet ikke hva jeg skal skriver for at du skal få en bedre dag. Men jeg tenker veldig på dere alle 2002-søkere. Jeg håper og har stor tro på at dere hører noe veldig snart!

Det som er kjempepositivt nå er at ventetid har gått ned fra 12-18 mnd til pluss minus 1 år.

Masse venteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

linus1365380366

Ja, denne ventingen.......

Hadde håpet det skulle komme en tilbakemelding på søknaden vår denne uken, så da det lå et AF-brev i postkassen i går, var jeg sikker på at svaret endelig hadde kommet! Mannen min var ikke hjemme, og med en gang jeg kom inn av døren, ringte jeg ham på mobil for at vi skulle åpne brevet "sammen". Stor var skuffelsen da brevet viste seg å inneholde kvartalsinformasjonen...Fikk lang nese:--}

Vi prøver å fylle ventetiden med noe som er litt gøy og positivt, og tar sjansen på at ICBF godkjenner oss, så nå driver vi og maler barnerom. Det blir nesten hvitt - bortsett fra én vegg som blir blått hav med bølger - og lyseblå himmel. Rare fisker skal etterhvert svømme i havet - og en sjørøverskute skal seile på bølgene..... Mange spennende historier kan nok utspinne seg her etterhvert!

...........hvem er _lille du_ som etterhvert skal bo på dette rommet, tro??

Colombiamamma, XXXX fingrene for at vi får reise i år!!! Nå MÅ det vel skje noe snart.

Stoooor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne ventingen.......

Hadde håpet det skulle komme en tilbakemelding på søknaden vår denne uken, så da det lå et AF-brev i postkassen i går, var jeg sikker på at svaret endelig hadde kommet! Mannen min var ikke hjemme, og med en gang jeg kom inn av døren, ringte jeg ham på mobil for at vi skulle åpne brevet "sammen". Stor var skuffelsen da brevet viste seg å inneholde kvartalsinformasjonen...Fikk lang nese:--}

Vi prøver å fylle ventetiden med noe som er litt gøy og positivt, og tar sjansen på at ICBF godkjenner oss, så nå driver vi og maler barnerom. Det blir nesten hvitt - bortsett fra én vegg som blir blått hav med bølger - og lyseblå himmel. Rare fisker skal etterhvert svømme i havet - og en sjørøverskute skal seile på bølgene..... Mange spennende historier kan nok utspinne seg her etterhvert!

...........hvem er _lille du_ som etterhvert skal bo på dette rommet, tro??

Colombiamamma, XXXX fingrene for at vi får reise i år!!! Nå MÅ det vel skje noe snart.

Stoooor venteklem fra

hei, hei:-)

xxxxx alt for at dere får godnyheter fra Colombia med det aller første!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...