Gå til innhold

hvem er du...?


Gjest undrende i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest undrende i kveld

Sitter og ser på bilder av massevis av flotte småtasser fra hele verden som er kommet hjem til Norge, og jeg tenker da på deg..

Hvem er du lille venn...skal du bli datteren eller sønnen vår...?

Kanskje du allerede er født nå...håper du har det godt til vi kommer for å hente deg.

ÅÅÅ, som jeg lenger etter å bli mammaen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....

Sitter med akkurat de samme tankene, lurer på når du vart født, om sover godt nå, smilet ditt... de pitte små hendene og føttene dine, alt med deg som er perfekt, for perfekt er du uansett hvilke kjønn og utseende du har.

Vårt lille mirakel som vi bare ønsker å får hente snart....

Sukk og atter sukk, det er bare å smøre seg med tålmodighet. Men en vakker dag...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å sitte slik som deg å tenke før datteren min kom hjem til oss.

Nå har jeg en vilter vakker tre åring som spør: "Men mamma, -hvorfor kom dere ikke å hentet meg før?" Da svarer jeg at vi kom så fort vi fikk lov, men hele tiden tenkte vi på deg og gledet oss til at du skulle komme hjem.

Da får jeg et saftig nuss før hun løper videre i leken.

Gled dere alle som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...