Gå til innhold

Mamta !


Gjest litchi

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med godgutten din ? Har tenkt så mye på dere, og kan ikke se at du har skrevet noe mer om skolesituasjonen hans ?

Håper det betyr at det har ordnet seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rørende at du husker oss enda. Jeg har skrevet litt om hvordan det har gått siden de vonde opplevelsene, men det ble lagt som svar til kinamamsen som også hadde liknende opplevelser med sin datter. Jeg har limt det inn her så du slipper å lete gjennom alle innlegg siste ukene:

Siden jeg skrev om hva vår sønn hadde opplevd, har skolen her tatt affære på flere plan. Det var episoder som skjedde både i skoletiden og på vei hjem i fbm. skolebussen. Så de har hatt litt av et apparat igang for å få avverge flere vonde situasjoner for gullgutten vår. De var jo allerede godt igang med arbeidet omkring å forebygge mobbing på skolen. Men nå ble det fart i sakene.

Rektor har selv gått inn i de klassene det særlig gjaldt og snakket med alle samlet og enkeltvis om temaet. Dessuten har de forsterket inspeksjonen i friminuttene og delt opp friminuttene slik at kun ett og ett klassetrinn er ute om gangen.

Vi har ikke hørt om flere episoder og opplever at gutten vår trives på skolen og føler seg trygg både der og på skoleveien. Og godt er det!

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...