Gå til innhold

Si Ling og Yogi!


Kinesermor

Anbefalte innlegg

Hei igjen, skjønner at vi ligger ganske likt i løypa mht. ventetiden. Hvordan går det med papierinnsamlingen.

Selv kan det se ut som om vi blir ferdige i dag, skal bare notarialbekrefte det hele, før jeg setter meg i bilen for å kjøre det hele til Kristiansand. Det er fordelen med å bo så nært Inor`s kontor.

Håper jeg hører fra dere, det hadde vært gøy å bli "litt bedre kjent" siden vi sammen skal vente et års tid....

Vi tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :o)

Vi blir nok liggende noen uker etter dere. Fikk papirene denne uka og har så vidt kommet i gang. Hvor fikk dere notarialbekreftet papirene forresten?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :o)

Vi blir nok liggende noen uker etter dere. Fikk papirene denne uka og har så vidt kommet i gang. Hvor fikk dere notarialbekreftet papirene forresten?

Hilsen

Vi fikk våre papirer bekreftet i .....(navn på sted)tingrett. Ellers tror jeg sorenskriverkontoret som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :o)

Vi blir nok liggende noen uker etter dere. Fikk papirene denne uka og har så vidt kommet i gang. Hvor fikk dere notarialbekreftet papirene forresten?

Hilsen

Heia!

Jeg svarer deg jeg siden vi bor i samme kommune! :o)

Man notariebekrefter hos Notarisu Publicus som er i Tinghuset. De har åpent 0900-1400 tror jeg, og man bestiller ikke tid, det er bare å gå opp. Det har ikke vært kø når jeg har vært der.

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg svarer deg jeg siden vi bor i samme kommune! :o)

Man notariebekrefter hos Notarisu Publicus som er i Tinghuset. De har åpent 0900-1400 tror jeg, og man bestiller ikke tid, det er bare å gå opp. Det har ikke vært kø når jeg har vært der.

Lykke til! :o)

Takker og bukker. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...