Gå til innhold

BUFA-dato


alenemor1365380506

Anbefalte innlegg

alenemor1365380506

Hei!

I dag er det 3 mnd. siden søknaden min er registrert i BUFA. Kjenner at nå begynner det å bli veldig spennende å opne postkassen hver dag framover. Håper og tror på godkjenning samtidig som jeg prøver å innstille meg på at det kan bli avslag. Vet noen om de vanligvis bruker lengre tid på enslige søkere enn på par? Jeg har forresten byttet land, til Etiopia. Å hvor spennende dette er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...jeg vet ikke om det tar lengre tid...men jeg vil ønske deg LYKKE TIL, og krysser fingrene for snarlig svar.

I dag er det akkurat 1 mnd. siden vi ble registrert i Bufa. Kanskje blir det godkjenning til julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Hei,vi krysser fingrene for at du snart hører noe fra BUFA. Så spennende med Etiopia da!!!

Lykke til videre i prosessen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en annen enslig søker som ble godkjent forrige uke etter ca. 3 1/2 måneds venting. Det er nok snart din tur også, - jeg krysser fingrene for deg!

Hilsen en annen enslig søker som kaller seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polly1365380357

Det hender det tar lengre tid med enslig-godkjenning er par, men det er også noe variasjon mellom saksbehandlere. I løpet av 4 mnd bør du i allefall høre noe! Lykke til! Er du medlem av EAF, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får høre noe snart, med oss gikk det ganske nøyaktig 3 måneder. Vi skal også adoptere fra etiopia. mangler bare 1 papir før vi sender de oversatte papirene tilbake til AF. Så NÅ tenker jeg mye på hvordan ventetiden blir. Vi følges vel omtrentlig, tenker jeg...?

Uansett ønsker jeg deg lykke til videre...og håper du får BUFA papirene snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...