Gå til innhold

Ferie Kina


Salten1365380501

Anbefalte innlegg

Salten1365380501

Hei alle sammen.

Lurer bare på en ting, er det noen som vet om CCAA rakk å få avgårde tildelingene før det ble tatt ferie eller ????

Kjenner at spenningen stiger, det blir nok noen lange dager framover ......

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dei rakk ikkje det.. Eg har sjekka med VB. Vi ventar på nr. 2 og er begynt skikkeleg nedteljing no.

Vi får berre smørja oss med tolmod eit par veker til, så skjer det nok saker og ting!!

Brukar de også VB, og kva gruppe er de i?

Venteklem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dei rakk ikkje det.. Eg har sjekka med VB. Vi ventar på nr. 2 og er begynt skikkeleg nedteljing no.

Vi får berre smørja oss med tolmod eit par veker til, så skjer det nok saker og ting!!

Brukar de også VB, og kva gruppe er de i?

Venteklem frå

Hei!

Sitter på nattevakt - sjekker som vanlig siste nytt her...

Er dere også i januar gruppen hos VB? Det er vi, og er naturligvis kjempe spent på hva som skjer, og når det skjer...Hva sa de hos VB??

Mente de nå at des. og jan gruppene kunne vente tildeling i denne mnd??? Sist jeg spurt mente de at det ikke ble før i desember.

Det er så uvirkelig når jeg ser alle barna som er tildelt januar gruppen på Yahoo...Er jo også medlem der jeg da...

I alle fall lykke til!!!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salten1365380501

Nei, dei rakk ikkje det.. Eg har sjekka med VB. Vi ventar på nr. 2 og er begynt skikkeleg nedteljing no.

Vi får berre smørja oss med tolmod eit par veker til, så skjer det nok saker og ting!!

Brukar de også VB, og kva gruppe er de i?

Venteklem frå

Hei.

Vi bruker Inor Adopt, og er registrert i januar.

Vi får vel være tålmodige noen uker framover, uansett kommer vel tildelingen raskere enn vi først forventet.

Du får ha det bra så lenge,vi får vel holde hverandre oppdatert etterhvert som det skjer noe nytt..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sitter på nattevakt - sjekker som vanlig siste nytt her...

Er dere også i januar gruppen hos VB? Det er vi, og er naturligvis kjempe spent på hva som skjer, og når det skjer...Hva sa de hos VB??

Mente de nå at des. og jan gruppene kunne vente tildeling i denne mnd??? Sist jeg spurt mente de at det ikke ble før i desember.

Det er så uvirkelig når jeg ser alle barna som er tildelt januar gruppen på Yahoo...Er jo også medlem der jeg da...

I alle fall lykke til!!!

Hilsen fra meg

Hei Puccini!

Vi er i desembergruppa, så eg spurde ikkje noko om januar-gruppa...

Vi kan håpa på tildeling i veke 43, men ingenting er jo sikkert før telefonen kjem..!!... Uansett er det ikkje lenge til no. Du får jo innstilla deg på at kanskje januar-gruppa får tildeling samtidig? Spennande tider! Lykke til med siste venteetappe!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...