Gå til innhold

Ang. mail adressen min:o)


BMS!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Dette er til dere som har den "riktige" mailen min.

Siden jeg holder på med hjemmeside, men ikke vil ha brukernavnet mitt i adressen, siden det er ganske så gjennomsiktig. Holder de nå på og bytte adresse på hovedabonement på online. Derfor vil alle få mailen i retur. Synd, men sant.

Jeg kommer til og opprette en ny mail senere med samme adresse, om jeg klarer.

Men enn så lenge er jeg kun og treffe på

[email protected]

Gir beskjed når alt er i orden igjen.

Ha en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det an, altså, uten å måtte få et nytt abonnement i tillegg?

Ikke for det, jeg er ikke så opptatt av å skjule min identitet.

Håper å se resultater ettehvert da, BMS! Gi meg de nye adressene såsnart det er klappet og klart da!

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an, altså, uten å måtte få et nytt abonnement i tillegg?

Ikke for det, jeg er ikke så opptatt av å skjule min identitet.

Håper å se resultater ettehvert da, BMS! Gi meg de nye adressene såsnart det er klappet og klart da!

Klemmer,

Ja, vist gikk det, men kundebehanlern på avidi, var ikke akuratt overhappy;o)

Ha en flott kveld. Det skal jeg. Bare lufte hunden, så er det rett på jentekveld. Vin og sladder *s*

Blir helt supert nå som det endelig har skjedd noe i korea igjen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an, altså, uten å måtte få et nytt abonnement i tillegg?

Ikke for det, jeg er ikke så opptatt av å skjule min identitet.

Håper å se resultater ettehvert da, BMS! Gi meg de nye adressene såsnart det er klappet og klart da!

Klemmer,

Jeg har ADSL og vet ikke hvor mange mailadresser jeg kan ha, men det er noen. Har feks en adresse jeg bruker på dol - [email protected] og en annen jeg bruker på Yahoo. Det beste er at jeg uansett får alle mailer rett inn på Outlook

Kan også opprette alias, dvs ha flere alias på samme mailadresse.

Er kunde på online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ADSL og vet ikke hvor mange mailadresser jeg kan ha, men det er noen. Har feks en adresse jeg bruker på dol - [email protected] og en annen jeg bruker på Yahoo. Det beste er at jeg uansett får alle mailer rett inn på Outlook

Kan også opprette alias, dvs ha flere alias på samme mailadresse.

Er kunde på online.no.

Jeg har også flere mail adresser og alias på online. Men det jeg var opptatt av, var muligheten til å endre brukernavnet, id'en som danner url'en til hjemmesiden min.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også flere mail adresser og alias på online. Men det jeg var opptatt av, var muligheten til å endre brukernavnet, id'en som danner url'en til hjemmesiden min.

:-)

Beklager, da misforstod jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...