Gå til innhold

Badetøy til gutter


Waterboy83

Anbefalte innlegg

Hva synest DU at gutter på 19-20 år skal bade i, i svømmehallen ved;

1: Lek og morro med venner?

2: Svømming som trening?

Badetøy som badebukse, badeboxer, badeshorts eller lang shorts, eller andre typer?

Og ikke minst farge!

Jeg er ganske brun...

Dette er seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest girlie21

hvorfor lurer du på sånt? Er det ikke best å stole på din egen smak?

personlig synes jeg badeshorts som går litt over knea er best... truser er ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor lurer du på sånt? Er det ikke best å stole på din egen smak?

personlig synes jeg badeshorts som går litt over knea er best... truser er ille!

men du må ha trange badebukser som sitter helt etter, eventuelt trang boxer om man trener aktivt svømming skjønner du. sånne badeshortser blir bare fulle av luft, og da svømmer man rett og slett ikke like fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du må ha trange badebukser som sitter helt etter, eventuelt trang boxer om man trener aktivt svømming skjønner du. sånne badeshortser blir bare fulle av luft, og da svømmer man rett og slett ikke like fort...

følg magefølelsen ;)

men ikke bli altfor tettisttende da, det er ikke fint :-P

katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

følg magefølelsen ;)

men ikke bli altfor tettisttende da, det er ikke fint :-P

katrine

hei du, jeg synes gutter skal få ha på seg tettsittende badeboxere dersom de liker bedre å bade/leke i dem. Det er mange av mine venninner som er uenige, men jeg synes det er sexy også jeg da. Men styr unna badetruse, om du ikke svømmer aktiv/for å trene.

Hilsen jente, 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du, jeg synes gutter skal få ha på seg tettsittende badeboxere dersom de liker bedre å bade/leke i dem. Det er mange av mine venninner som er uenige, men jeg synes det er sexy også jeg da. Men styr unna badetruse, om du ikke svømmer aktiv/for å trene.

Hilsen jente, 19

de kan få ha hva de vil, men jeg liker det ikke :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...