Gå til innhold

Tilbake fra fantastisk reise til Kina


carla1365380461

Anbefalte innlegg

carla1365380461

Hei alle sammen!

Jeg har ikke skrevet på ei stund, men ville nå bare si hei - jeg ser der har vært en del tildelinger siden sist (gratulerer så masse alle nye foreldre!).

Vi kom tilbake fra Kina med vår lille snuppeline i slutten av september, og til alle dere som venter på å reise, så vil jeg bare si at ALT har vært aldeles fantastisk, fra A til Å.

Landet er fantastisk og folkene utrolig vennlige og åpne (særlig når man har barn med seg - barna, både babyene og storesøsknene, fikk masse oppmerksomhet), vi har sett steder andre bare drømmer om, guidene var topp, opplegget prikkfritt, hotellene topp (særlig i provinsen)... Vi hadde forberedt oss på at det kunne være litt stress med alle utfluktene, men det var det ikke i det hele tatt, og det var bare til å bli på hotellet hvis man heller ville det. Været var nydelig, maten super, storebror hadde det aldeles topp med alle de nye vennene sine (andre storesøsken). Flyreisene begge veger gikk knirkefritt, jetlagen merket vi knapt.

Og sist men ikke minst: Det viktigste: Overtakelsen gikk veldig fint, og Snuppeline ser ut til å stortrives med sitt nye liv. Utrolig hvor godt det har gått! Hun er en solstråle - smiler og ler hele dagen, sover godt, spiser alt. Vi kunne ikke ønsket oss bedre!

Så til alle som har hentereisen sin til gode, vil jeg bare si: Slapp av, len dere tilbake og storgled dere - jeg skulle gjerne dratt ned igjen!

Vi har brukt AF, og de har vært utrolig proffe - enten det nå gjelder informasjon v/ hentereise, billettbestillinger, opplegg i Kina, oppfølging etterpå osv. Det har vært _virkelig_ bra!

Euforisk hilsen lykkelig 2-barnsmor som gjerne vil til Kina igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh det sitrer i hele meg, det er så fint å lese om fine turer til Kina. Om alt går som det nå ser ut i Kina så er det vår tur neste høst....og jeg gleder meg vilt allerede. Vi skal også på vår andre tur, og jeg gleder meg masssssse.

Så godt å lese at det går fint med dere, høres ut som om livet hjemme har kommet inn i gode vaner og at dere trives.

Ha en fortsatt god tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som tobarnsmamma!

Så fint å høre at dere har det bra alle sammen.

Ja, Kina kan ta pusten fra hvem som helst, og det går ikke en dag uten at jeg tenker på dette landet som gav oss den lille "snuppa" vår.

Kanskje jeg så deg på Gardermoen den 24. sept.,for det var vel da dere kom også?Jeg var der for å møte noen bekjente som kom fra Nanchang med sin lille skjønnhet... (Og det var mange skjønnheter som kom hjem den kvelden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Det var nå voldsomt! :o) Men sånn følte jeg meg også da vi var kommet hjem. Alt var bare sååå fantastisk på turen.

Velkommen hjem med Snuppeline! Så kjekt å høre at både hun og resten av familien har det fint.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carla1365380461

Gratulerer som tobarnsmamma!

Så fint å høre at dere har det bra alle sammen.

Ja, Kina kan ta pusten fra hvem som helst, og det går ikke en dag uten at jeg tenker på dette landet som gav oss den lille "snuppa" vår.

Kanskje jeg så deg på Gardermoen den 24. sept.,for det var vel da dere kom også?Jeg var der for å møte noen bekjente som kom fra Nanchang med sin lille skjønnhet... (Og det var mange skjønnheter som kom hjem den kvelden!)

Ja, det gjorde du nok.

;-)

De var deilige alle som en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Så fint at alt gikk så greit da!

Skulle ønske at andre land hadde samme opplegg som Kina. Men det skal være sagt at vår tur til India i 2002 var like spennende og vellykket på alle måter.

Ønkser lykke til videre og kos dere. Tida går fort!!!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hyggelig at alt går bra med dere. Kos dere og nyt tiden hjemme fult ut. Tiden går bare så alt for fort, så det er bare å nyte den så godt man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem med solstrålen! Fantastisk å høre om reisen deres, spesielt når vi selv står på reisefot til Kina. Vi drar i midten av neste uke og gleder oss stort.

Masse hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen. Det er godt at en så viktig reise blir vellykket.

Vi hadde også en flott tur nå i september. Så har vi enda en grunn til å reise mange ganger i samme ærend!!! hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carla1365380461

Velkommen hjem med solstrålen! Fantastisk å høre om reisen deres, spesielt når vi selv står på reisefot til Kina. Vi drar i midten av neste uke og gleder oss stort.

Masse hilsener fra

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem til dere!

Så flott at alt gikk så fint på reisen, og at dere har funnet så greit ut av deres nye tilværelse alle sammen!

Nå venter vi i spenning på telefonen fra VB - en uke virker som et år!!! Nå forstår jeg hvordan dere hadde det....

Ønsker dere nok en gang all mulig lykke!!!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et deilig innlegg å lese akkurat idag, jeg våknet nemlig med en klump i magen og 1000 spørsmål og bekymringer for den forestående kinaturen vår med en vilter og trassig tre-åring!

Så nå gjør jeg akkurat som du sier: Lener meg tilbake og bare gleder meg!

Lykke til med tilværelsen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...