Gå til innhold

Hei!


siro

Anbefalte innlegg

Jeg vil først få gratulere alle som har fått tildeling, det er helt fantastisk å lese.

Det er nok ikke så mange her inne som husker meg, men jeg var litt aktiv her inne for et år siden og litt tilbake.

Har to gutter fra Korea som vi er kjempestolte av.

Nå er vi imidlertid i gang igjen med en tredje adopsjon fra Korea. Vi er ikke kommet langt, venter på at sosialrapporten skal skrives ferdig.

Nå føler jeg alle fall at tiden er inne for å bli mer aktiv her på forumet.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thuva1365380402

Hei. Så fint å være i gang igjen. Morsomt å se flere Korea-adoptanter.

Vi har en liten gutt fra Korea på 7 mnd, kom hjem 23.6.03. Han var da 3,5 mnd.

Lykke til i adopsjonsprosessen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siro!

Vi er kommet omtrent like langt som dere i prosessen og skal også adoptere fra Korea. Det er vår første adopsjon, men vi har en hjemmelaget jente på 4 år fra før. Det skal bli spennende å følge hverandre i prosessen!

Hvor lang tid tok de tidligere adopsjonene derer? Hvor gamle er guttene dine nå?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok Siro, da er vi neeesten like langt!

Vi er i gang med adopsjon nummer to fra Korea og venter på hjemmebesøkene, vi har samlet attestene.

Det jeg er spent på er omorganiseringen av barnevernet på fylkesnivå, de skal jo overta som det godkjennende organet etter BUFA, og landet skal deles inn i regioner.

Er spent på hvor lang behandlingstiden for godkjenning vil bli, og om det blir store tidsforskjeller fra region til region.

Det er en spennende tid i møte :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siro!

Vi er kommet omtrent like langt som dere i prosessen og skal også adoptere fra Korea. Det er vår første adopsjon, men vi har en hjemmelaget jente på 4 år fra før. Det skal bli spennende å følge hverandre i prosessen!

Hvor lang tid tok de tidligere adopsjonene derer? Hvor gamle er guttene dine nå?

Klem fra

heisann!

Mine to gutter er 4 1/2 år og 1 1/2 år. Første adopsjonen var unnagjort på 13 mnd. fra og med første møte med sosialkontoret og til gutten var hjemme hos oss. Andre adopsjonen tok halvannet år, utenom 7 mnd. ventetid på sosialkontoret.

Første gangen ventet vi i 7 uker fra godkjenning til tildeling deretter 7 uker til reisebeskjed.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro med flere vordende trebarnsmammaer! Ønsker dere lykke til videre i prosessen!

Hilsen fra ei som forhåpentligvis snart er i mål med nr.3 :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...