Gå til innhold

Filippinene......igjen


Gjest Cebuano

Anbefalte innlegg

Gjest Cebuano

Jeg vet at det er mange som har ventet myyyye lenger enn oss, men det hjelper meg lite;o) (Vi har ventet i 5 mnd)Jeg er utålmodig som en liten unge på julaften!!!

For morro skyld, å for å ha noe å bruke tida mi på, så lurer jeg på noen kanskje "uviktige" ting:

Hvilke dager ringer de på?

Når på dagen ringer de?

Hvor lenge har DERE stått på masterlist?

Hilsen Cebuano den utålmodige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Cebuano :o)

Jeg kan selvfølgelig ikke svare deg på noen av spørsmålene dine. Jeg ville bare ønske dere lykke til med ventingen. Håper dere hører noe snart- og at vi chattes snart igjen :o).

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cebuano

Kjære Cebuano :o)

Jeg kan selvfølgelig ikke svare deg på noen av spørsmålene dine. Jeg ville bare ønske dere lykke til med ventingen. Håper dere hører noe snart- og at vi chattes snart igjen :o).

Klem fra

Takk rao! Skulle gjerne ha chattet, men som det data-geniet jeg er....(NOT!) så finner jeg ikke ut av den nye chatten:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag tror jeg er en god dag. Vi fikk tildeling tirsdag for 8 uker siden og jeg vet også om andre som har fått det. Vi fikk tlf 0930. Vi venter nå veeeeeldig på reisebeskjed. Fikk forespeilet 6-8 uker. Nå har det altså gått 8. Kanskje det skjer noe i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan dere har det! Det er forferdelig å gå og vente så lenge, og særlig når tildelingspraksis er såpass variabel som på Filippinene. Det har sine sider å stå på en venteliste hvor "de første kan bli de siste og motsatt" :-)

Vi har vært gjennom dette to ganger nå. Begge gangene fikk vi telefonen etter lunch (kl 13 og 15), en gang en mandag og en annen gang torsdag. Første gang sto vi på ML i 3,5 mnd og denne gangen 6,5 mnd.

Vi er nå i siste ventefase og håper vi kan hente lillebror i løpet av november en gang. Vi fikk tildeling i slutten av september.

Lykke til med ventingen! Det er fælt når det står på, men etterpå glemmer vi heldigvis lett alle frustrasjonene. Vårt "stjernetips" i ventetiden var å fylle opp ukene og helgene med masse aktiviteter, slik at vi garantert er helt utslitte når vi endelig reiser .......:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cebuano

Tirsdag tror jeg er en god dag. Vi fikk tildeling tirsdag for 8 uker siden og jeg vet også om andre som har fått det. Vi fikk tlf 0930. Vi venter nå veeeeeldig på reisebeskjed. Fikk forespeilet 6-8 uker. Nå har det altså gått 8. Kanskje det skjer noe i dag?

Ja, jeg vet om noen som fikk tildeling i dag:o) Men det var ikke oss. Ellers ser jeg at vi fortsatt KAN få telefon i dag;o) Nei DETTE gjør meg gal... Tji hi, nei jeg får finn på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cebuano

Skjønner hvordan dere har det! Det er forferdelig å gå og vente så lenge, og særlig når tildelingspraksis er såpass variabel som på Filippinene. Det har sine sider å stå på en venteliste hvor "de første kan bli de siste og motsatt" :-)

Vi har vært gjennom dette to ganger nå. Begge gangene fikk vi telefonen etter lunch (kl 13 og 15), en gang en mandag og en annen gang torsdag. Første gang sto vi på ML i 3,5 mnd og denne gangen 6,5 mnd.

Vi er nå i siste ventefase og håper vi kan hente lillebror i løpet av november en gang. Vi fikk tildeling i slutten av september.

Lykke til med ventingen! Det er fælt når det står på, men etterpå glemmer vi heldigvis lett alle frustrasjonene. Vårt "stjernetips" i ventetiden var å fylle opp ukene og helgene med masse aktiviteter, slik at vi garantert er helt utslitte når vi endelig reiser .......:-))

Klokka tre? Tirsdag? Bra, da kan jeg fortsatt vente litt til i dag;o) Nei jeg får vel finne på noe annet enn å sitte her å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk rao! Skulle gjerne ha chattet, men som det data-geniet jeg er....(NOT!) så finner jeg ikke ut av den nye chatten:-(

Jeg finner heller ikke ut av den nye chatten, men kan vi ikke møtes på den gamle da ?? :o)

Jeg skal i allefall prøve det i kveld.........

Klem fra et annet datageni (not!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag tror jeg er en god dag. Vi fikk tildeling tirsdag for 8 uker siden og jeg vet også om andre som har fått det. Vi fikk tlf 0930. Vi venter nå veeeeeldig på reisebeskjed. Fikk forespeilet 6-8 uker. Nå har det altså gått 8. Kanskje det skjer noe i dag?

Håper å høre gladmelding fra dere snart nå. Du sier vel ifra med det samme?

Klemmer & hilsener til deg og dine fra oss her nord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cebuano

Jeg finner heller ikke ut av den nye chatten, men kan vi ikke møtes på den gamle da ?? :o)

Jeg skal i allefall prøve det i kveld.........

Klem fra et annet datageni (not!!)

Hei, hvor finner jeg den gamle chatten da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...