Gå til innhold

dumme postmann!!


beauty1365380442

Anbefalte innlegg

beauty1365380442

Hei

Trudde eg skulle klare å holde meg sjøl i nakken, men nei!!! No e også eg blitt( har vært det ganske lenge egentlig, men ikke villa innrømme det) sykelig opptatt av posten. Sjekke den så snart eg e stått opp, og hver dag.....INGENTING!!! Den her ventinga e pyton, sjøl om eg veit at alt e glemt den dagen det kommer en gladnyhet. Ikke nokka artig å vente i det heile tatt....

Har vel egentlig prøvd å innstille oss på at det ikke blir å skje store ting før etter nyttår en gang, men der e jo heile tida ett ørlite håp om at ting kan skje tidligare.

Vel, det begynne å bli tomt i krukka med tålmodighetskrem, men da e det vel bare å gå til anskaffelse av meir???

frustrasjonan kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....og jeg sjekker postkassen flere ganger for dagen, enda jeg vet at vi bare har en postlevering pr. dag? (det kan jo være at brevet havna i naboens, og ble levert seinere.....)

Holder vi på å bli gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

...han må vel lure - postmannen - jeg føler at jeg nesten står bak gardina når han kommer og løper ut før han har satt seg i den lille røde bilen sin igjen...

"Gal av å vente, gal av å savne deg"... Det kimer i hodet mitt - kanskje vi får lov til å tillate oss å bli litt "smågale" i denne ventingen??

Venteklem og ventestøv, ventekrem og venteløv fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen postmenn er "dumme". Men noen postmenn kan gjøre "dumme" ting. Det er en viktig forskjell det!

Det er f.eks. dumt gjort av vår postmann at han ikke har kommet med godkjenningen ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beauty :-)

Kjenner igjen følelsen av å være utålmodig for tiden ja! Her i huset er det derimot ikke postmannen som får skylden, men jeg er stadig redd for at det er noe galt med mailen vår ;-).

Håper ukene fremover vil bringe mange gladmeldinger til oss Colombia adoptanter (andre også selvfølgelig ;-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beauty1365380442

Ingen postmenn er "dumme". Men noen postmenn kan gjøre "dumme" ting. Det er en viktig forskjell det!

Det er f.eks. dumt gjort av vår postmann at han ikke har kommet med godkjenningen ennå!

Heia

OK, så e ikke postmannen dum, da....Men han har gjort dumme ting i laaaaaang tid no!!!

Ingenting i dag heller:-(

sukk fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

beauty1365380442

Hei beauty :-)

Kjenner igjen følelsen av å være utålmodig for tiden ja! Her i huset er det derimot ikke postmannen som får skylden, men jeg er stadig redd for at det er noe galt med mailen vår ;-).

Håper ukene fremover vil bringe mange gladmeldinger til oss Colombia adoptanter (andre også selvfølgelig ;-)

Klem fra

Hei Melissa

Mailen blir sjekka fleire gang om dagen, men siden eg slett ikke stole på teknologien, så må eg også sjekke posten. kanskje litt dumt å da gi kun posten skylda.....men dem sier jo "posten skal frem"....

stakkars postmann....eller forresten: stakkars postmenn rundt om i det her langstrakte landet, som har en heil haug med desperate ventera luranes bak diverse gardina

Det må jo være til å bli paranoid av

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...