Gå til innhold

Gratulerer med alle Kina-jentene!


kina-nina

Anbefalte innlegg

Sender en felles gratulasjon til alle dere som ENDELIG fikk den etterlengtede telefonen i dag.

Tenk at dere i år skal få feire jul med barn /fler barn i huset!

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alial1365380568

Jeg vil også GRATULERE dere alle sammen som skal reise til Kina om ikke så lenge.

Lykke , lykke til med deres nydelige små :o)

Stor klem fra Alial i Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye med barnet! Det kjennes i kroppen når jeg leser tildelingene. Det er så intenst på alle måter, å få denne tildelingen. Dere må huske å puste!

Gled dere, for det blir bare enda bedre. I dag har jeg vært mor i en måned. Til en prinsesse fra Hunan som er helt fantastisk. Og det er mange prinsesser og prinser i Kina, og dere er SÅÅÅÅÅ heldige som får oppleve å bli foreldre til nettopp disse skjønne barna!

God tur!

(Ikke bruk tid på unødvendig undring før reisen, pakking, praktiske ting osv. spør på DOL, vi er mange som nylig har kommet hjem og deler erfaringene med dere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en gratulasjon til alle som har fått tildeling!! Kjenner hjerte banke og gleder meg med dere der ute. Ønsker dere en riktig god tur og alt godt for deres små barn!

Hilsen en som må vente noen månder til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...