Gå til innhold

Det beste som finnes...


snø

Anbefalte innlegg

... * er to små armer rundt halsen, et skikkelig vått kyss og ordene "jeg elsker deg, mamma!"

... * er ei lita jente som kommer krypende opp i sengen tidlig om morgenen, som anstrenger seg for å ligge musestille, men som ikke klarer å holde seg og til slutt "hvisker" - "mamma, skal jeg fortelle deg hvem som er ordensvakter i barnehagen denne uka??"

... * er Lille Krapyl når hun - etter å ha vært en skikkelig rampete - kryper opp i fanget mitt og sier "vi er bestevenner likevel, mamma?!".

... * er når Bella springer i mot meg i barnehagen og jubler "kom og se!", og gledestrålende viser meg noe hun har laget i løpet av dagen.

... * er å sitte tett sammen i sofaen og lese om Ole Brumm og Hefalumpen.

... * er å gå inn på rommet om kvelden når Bella sover søtt, breie dynen godt rundt henne og vite at nå er det tid for en stille stund :-))

Det beste som finnes er være mamma! :-))

Bste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selv om det noen ganger er både slitsomt og utfordrende, så er det få ting som kan måle seg med å være mamma.

Det beste jeg kan tenke meg er to små armer rundt meg, et mykt hode som lener seg inntil kroppen min, og liten en stemme som sier: «Mamma min!» Da mangler jeg intet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...