Gå til innhold

Ignorer eller/og meld fra


Kylling

Anbefalte innlegg

Hei

Nå må vi skjerpe oss. Kverulanten er tilbake,eller noen nye eventuelt.(tviler på det).

Fint om alle som er enig melder fra til Webmaster når de ser de nedbrytende og underlige inleggene.

Syns ikke det er greit at noen ved å lyve og vri på informasjonen prøver å ødelegge for barn som trenger foreldre.

Jeg svarer deg foresten ikke om du nå forsøker deg på det."privatadoptert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk et tips om at "tips en venn* funksjonen er kjekk å ha når man vil tipse webmaster om innlegg som bør fjernes :-)

Ellers klør jeg etter å gjøre som hix gjør, men har man lovet webmaster å la være, så har man lovet webmaster å la være ;o)

At privatadoptert er ikke spesielt begeistret for undertegnede legger han ikke skjul på, men jeg klarer ikke en gang å bli vagt irritert over innleggene hans. Det eneste som er litt dumt er at såpass mye av dritten som han legger fra seg her får stå litt for lenge før det blir slettet. Hix har et poeng mht de "sannhetene" han serverer...

Men, men, det nytter ikke hvor mange ganger han skifter nick, jeg tror de aller fleste her kjenner lusa på gangen etter hvert, og tror ikke at han kan gjøre særlig skade lengre.

Jeg for min del synes mest synd på ham. Det er jo tydelig at fyren ikke har det godt med verken seg selv eller omgivelsene sine....

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...