Gå til innhold

Endelig!!!!


beauty1365380442

Anbefalte innlegg

beauty1365380442

heisann !!

har en sånn skikkelig glad og lykkelig dag i dag. Vi har endelig fått distrikt. Turen opp fra postkassa va lang, sia eg gikk med et brev fra adopsjonsforum i bæreposen.

Papiran vårres e sendt til Popayan, så no må eg å surfe litt på internet, tenke eg:-)))

Enormt glade hilsninga kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mattias1365380379

Gratulerer med en ny etappe!

Håper resten går "smertefritt", og at dere snart får en ennå hyggeligere beskjed!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Beauty.

Gratulerer så mye med distrikt.

Er det et lite stort distrikt dere har fått?

Lykke til videre med ventingen og den store telefonen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren1365380423

Gratulerer!!

Du har det BESTE i vente....hilsen ei som lander i Colombia om 12 dager.....

lillemor venter...sukk!!!

Livet er HERLIG DERE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beauty1365380442

Hei Beauty.

Gratulerer så mye med distrikt.

Er det et lite stort distrikt dere har fått?

Lykke til videre med ventingen og den store telefonen.

Hilsen

Heisann !! har egentlig ingen peiling på kor stort distriktet e, og har heller ikke hørt om det e andre som har adoptert derfra. har vært litt inne på internet, men det e ikke lett å finne ut nokka.....stort sett alt står på spansk:-( E ikke akkurat nåen mester på språket nei! Hvis nåen veit litt om distriktet, e eg veldig glad for å få vite litt. Glahilsninga fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trebarnmamsen

kjære beauty! Gratulerer så mye, og det høres spennende ut med Popayan. Vet det ligger ganske nært Cali, er vel nærmest bare en "kort"kjøretur i mellom. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beauty1365380442

Heisann alle sammen ! Vil bare takke dokker alle så mye for gratulasjonan som vi har fått, det føles godt. Virke ikke som at det e ofte tildelinga fra Popayan, for vi har sittet å lest litt i gamle blar fra Adopsjonsforum. Der fant vi to jente som kom derifra.....dem e no begge konfirmert:-) Vel, tenkte eg skulle ta en aldri så liten telefon til Adopsjonsforum i morra, for å se om eg blir nokka lurar. Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...