Gå til innhold

En veldig klok liten gutt

Anbefalte innlegg

Jeg var hos min sv. mor som var helt forvirret. Hun var ikke hjemme sa hun kjente seg ikke igjen. Mitt barnebarn som var med meg var vandt til å få drops eller godtteri av henne hvis han bare spurte først.

Denne dagen var andeledes da hun ikke "helt var til stede".

"Bestemor (han kaller henne det selv om hun er oldemor)kan jeg få druer av deg? spurte han. "Jeg er ikke hjemme sa hun så da kunne hun ikke gi ham det mente hun. Jammen .. bestemor? Kan jeg få noen druer av deg som mormor har kjøpt til deg da? Ja da svarte hun da.

Han forsto at noe var uvanlig i hennes væremåte , men vinklet det inn på riktig vei helt uten å gjøre noe vesen av det.Gutten er fire og et halvt år men da syntes jeg rett og slett han var voksen. Hilsen stoldt mormor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127300-en-veldig-klok-liten-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannelig flott tenkt og sagt! Jeg sendte deg en mail for en tid siden, fikk du den? Håper du har det bra. Kanskje vi ringes en dag?

Ja jeg fikk mailen med papp....

Men jeg får ikke sendt mail fra den adressen Så derfor bruker jeg hotmail adressen pluss at etternavnet er helt før @ resten kan du jo. Send meg en test så jeg får igjen adressen din.

Annonse

Jeg må si at jeg skjønte ikke helt den historien, jeg.

Jo du skjønner... Dama var senil i øyeblikket. "Ikke til stede" som vi sier. Men gutten så jo ikke noe forskjell på henne, Hun var borte trodde hun.Da kunne hun ikke gi ham noe som ikke var hennes. Han vrengte da setningen , for han hadde jo veldig lyst på druene han visste var hennes, Så da så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...