Gå til innhold

Storken har landet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte den berømmelige telefonen, og vi er blitt foreldre til en liten gutt født. 25. september 2003.

Jeg er helt på siden av meg selv, og vet ikke hvor jeg skal begynne. Vi reiser allerede søndag 30. november.

Ferdig ventet klem fra

en hysterisk lykkelig

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nedtelling

2

• carla1365380461

1

• latinomama

1

• Korea05

1

Skrevet

Det er bare å finne fram kufferten, NÅ :0)

Ha en riktig fin tur!

Vennlig hilsen

Skrevet

Her går det jammen fort i svingene når det først skjer! Tenk å skulle reise en knapp uke etter tildeling. Det må være litt av en glede - og full rulle med alle praktiske ting som skal ordnes.

Skjønner at du er helt på siden av deg selv nå. GOD TUR for å hente gullgutten deres!

Skrevet

Gratulerer så kjempemye med den lille gutten og god tur.

Skrevet

Hei

Gratulerer med gutten. Det var jammen kort tid til reise. Ønsker dere god reise!

Skrevet

Gratulerer ighjen.. Jeg har sendt deg mail..

Jeg har fremdeles gåsehud, og jeg er så glad så glad på deg og R sine vegne.... Hils han så mye.... Tipper at storebror er stilt!!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer!!!!

Tenk at jeg skulle være sanndrømt, latinomamma ;o) Riktignok ble det ikke tildeling på oss da, men det hadde vel vært litt mye å forvente ;o) Men en av to er jammen ikke verst!!!

Forstår godt at du er i skyene - jeg er SÅ glad på deres vegne :-)))

Beste hilsen fra

Mattias1365380379
Skrevet

Hei!

Gratulerer!!!

Kanskje det var et tegn at du måtte avlyse julebordet på fredag (c:

Dette var virkelig koselige nyheter, ønsker dere lykke til med forberedelser og reise!

Stor klem fra

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer så mye, og god tur.

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten!!! Lykke til med det som nødvendigvis må bli en meget hektisk innspurt!

Skrevet

Så fantastisk! Da reiser dere 4 dager før oss. God reise og lykke til med den lille gutten.

Skrevet

Gratulerer SÅ mye med en herlig telefon:-)

Og god hektisk tur til Colombia.

Endelig ble det deres tur :-)

Hilsen

Skrevet

så mye med sønnen!

Håper dere får en flott tur:o) Selvsagt gjør dere det!!!

Klemmer og lykke ønskninger fra

Lengsel1365380312
Skrevet

Helt utrolig - jeg satt i min egen lille verden - og vips! så kom meldingen inn på DOL fra deg!!!

Kjempemorro - det var da den aller beste julegaven!! God tur!!!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer såå masse med den lille gutten :o)). God tur til Colombia

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...