Gå til innhold

Tusen takk!

Anbefalte innlegg

......for alle gratulasjoner. De varmer alle som en. Dere stiller en del spørsmål og jeg skal prøve å svare på dem her.

Gutten vår kommer fra FANA, og han er født 25. sept. 2003.

Vi var godkjent i BUFA sept. 2002 og startet prosessen på sosialkontoret august 2001.

Vi måtte på grunn av kun halvårlige formidlingstillatelser fra BUFA vente fra sept. 2002 til april 2003 før vi kunne sende første runde med papirer til FANA. Del II (som inneholder politiattester og legeattest) ble sendt komplett til FANA i okt.

Vi har vært kjempe heldige, tatt i betraktning at vi "kun" har ventet i litt over et år fra godkjenningen i BUFA.

Tusen takk igjen for alle gratulasjoner. Nå skal jeg legge meg og prøve å få sove, hvis jeg klarer. Har supermasse å gjøre de nærmeste dagene.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127654-tusen-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...