Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har barnevernet fått brevet vårt, vi har valgt og meldt oss inn i adopsjonsbyrå, vi har valgt land, (Kina), og gleden er enorm! Jeg kan nesten ikke vente, NÅ blir ventetiden lang.

Hilsen ei som gleder seg enormt!

thuva1365380402
Skrevet

Så deilig å ha bestemt seg og endelig være igang. Vil få ønske dere lykke til i adopsjonsprosessen.

Hilsen

Skrevet

Lykke til i den spennende prosessen dere har foran dere!!

Skrevet

Så kjekt da. Selv er vi godt i gang med prosessen og skal snart sende våre papirer til Kina. :o)

Hilsen

carla1365380461
Skrevet

Vi har selv nettopp adoptert ei lita datter fra Kina. Vi har fra før en egenfødt sønn på 4. Jeg vil bare ønske deg/dere lykke til - ventinga er lang, men du verden så fantastisk prosess. Kina var en drøm fra A til Å, og vi storkoser oss alle med vår fantastiske lille snuppe.

Dere har så masse å se frem til!!!!!

Klem

Gjest kinamamsen
Skrevet

Velkommen hit og lykke til med prosessen ! Ventetiden kan nok noen ganger virke uendelig, men plutselig en dag er det deres tur og dere får det etterlengtede barnet i armene. Da føles det så riktig og at akkuat DET barnet var ment å skulle komme til nettopp dere.

Vi har to jenter på snart 5 og 8 år fra Kina. Kjempefine jenter som jeg er veldig stolt av og uendelig glad i!

Skrevet

Velkommen hit og lykke til med prosessen ! Ventetiden kan nok noen ganger virke uendelig, men plutselig en dag er det deres tur og dere får det etterlengtede barnet i armene. Da føles det så riktig og at akkuat DET barnet var ment å skulle komme til nettopp dere.

Vi har to jenter på snart 5 og 8 år fra Kina. Kjempefine jenter som jeg er veldig stolt av og uendelig glad i!

Ja, jeg er så glad, og ser så frem til å motta "vårt" barn.

Tenker meg du koser deg med dine to - og barn gir jo så utrolig med energi.

Skrevet

Vi har selv nettopp adoptert ei lita datter fra Kina. Vi har fra før en egenfødt sønn på 4. Jeg vil bare ønske deg/dere lykke til - ventinga er lang, men du verden så fantastisk prosess. Kina var en drøm fra A til Å, og vi storkoser oss alle med vår fantastiske lille snuppe.

Dere har så masse å se frem til!!!!!

Klem

Tenker meg deres lille snuppe er verdens søteste! Når var dere og hentet henne?

Skrevet

Så deilig å ha bestemt seg og endelig være igang. Vil få ønske dere lykke til i adopsjonsprosessen.

Hilsen

Så flott å endelig være i gang :o)). Dette er en fanrastisk måte å få barn på, og Kina er et fantastisk land !!! Du kan bare glede deg !!!!

Klem fra

carla1365380461
Skrevet

Tenker meg deres lille snuppe er verdens søteste! Når var dere og hentet henne?

Ja, hun er verdens deiligste jente. (Med verdens deiligste bollekinn.)

Vi hentet henne i september - kom hjem den 24.

Seinsommeren var forresten en fantastisk tid å reise på.

Hilsen fra

Gjest elise mei
Skrevet

Kjempeflott. Dere har noe stort å glede dere til.

Vi har en jente på 3 år fra Kina, og venter tildeling igjen ganske snart.

Det er stort.

Lykke til.

Skrevet

Å så spennede at det blir Kina :0)

Vi var i Kina i 2001 og hentet vår prinsesse, hun er nå 3,5., og vi har akkurat fått tildeling, - nok en prinsesse :0)

Du går en spennede til i møte, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...