Gå til innhold

Nok...

Gjest Borte i stjernenatta?

Anbefalte innlegg

Gjest Borte i stjernenatta?

Vet ikke hvorfor i alle dager jeg skriver dette, men uansett, det kommer nå i alle fall.

Har i lengre tid slitt maksimalt, og det virker som ting ikke vil slutte, alt tårner seg opp for meg...

Har i halvanet år tenkt på DET, men har vært for feig til og gjøre det ennå.... ennå. Men nå tror jeg ikke at jeg klarer mer. Kjenner at jeg er langt over hva jeg kan takle, tror at jeg egentlig ikke vil mer. Sted, måte og alt er egentlig tenkt ut.

JA, jeg vet det er den aller feigeste måten og at det er helt sykt og gjøre det, men jeg takler ikke dette mere.. lysten til og leve har vært borte i over et år nå... kjenner at nok er meget snart nok...

Som sagt, jeg aner ikke hvorfor jeg skriver dette.. men det ble skrevet...

ja... nok .. er nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127798-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann tjuesyv

Høres ut som om du vil ha hjelp. Det kan være at du ikke har fortalt noen andre om dine problemer, og at du føler et behov for å fortelle det til noen, selv om det er her inne – og anonymt.

Det du skriver kunne likesågodt ha vært meg.

Du bør oppsøke fastlegen din (kjedelig svar, jeg vet).

Jeg var heldig, fastlegen min ordnet det slik at jeg fikk snakke med en psykolog.

Samtale-terapi kan hjelpe, spesielt hvis man er litt aktiv (jobbe, trene osv).

Er så mye jeg kunne ha skrevet om dette.

Se også Psykiatri-forumet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127798-nok/#findComment-777891
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...