Gå til innhold

Noen til Gardermoen til Tirsdag ?

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om noen av dere skal stå med "flagg og bamser" å ta i mot Kinafarere til Tirsdag ?

Det skal vi..og jeg gleder meg ;o) Vi skal møte et par som kommer med sin lille etterlengtede frøken (AF)

Skal bli spennende å stå på den siden av døren... forrige gang var det vi som ble filmet og fotografert... og i februar er det igjen oss som lander..

Flyet skulle lande 18:20, så kanskje vi sees ? ;o))

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128974-noen-til-gardermoen-til-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hilla,

Jeg skal til Gardermoen for å hente gode venner (AF). Stusset noe over tidsangivelsen din. De lander kl. 19.00, fra Kobenhagen kl. 17.50 (SK 470). Jeg sjekket SAS, og det lander også et fly kl. 18.10. Kanskje kommer dine og mine kinareisende med to forskjellige fly? I tilfellet vi er der samtidig, hvordan vil jeg kunne gjenkjenne deg? Hadde jo vært fint å hilse på hverandre. Jeg kommer i hvert fall alene og har en lys jakke på meg.

Kanskje vi ses på tirsdag?

Hilsen

Hei Hilla,

Jeg skal til Gardermoen for å hente gode venner (AF). Stusset noe over tidsangivelsen din. De lander kl. 19.00, fra Kobenhagen kl. 17.50 (SK 470). Jeg sjekket SAS, og det lander også et fly kl. 18.10. Kanskje kommer dine og mine kinareisende med to forskjellige fly? I tilfellet vi er der samtidig, hvordan vil jeg kunne gjenkjenne deg? Hadde jo vært fint å hilse på hverandre. Jeg kommer i hvert fall alene og har en lys jakke på meg.

Kanskje vi ses på tirsdag?

Hilsen

Så gøy ;o)

Jeg skal se etter en lys jakke ;o)

Vi er 3.. jeg (m.lyseblå boblejakke) og pappa (m.rød flees) og vår lille datter fra Kina med boblejakke (rød og hvit med en stor Minni Mouse på ryggen)

Våre lander kl. 18:20 med KLM fra Amsterdam.

Har foresten ikke lagt merke til ditt nick før ?

Kanskje vi sees da ? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...