Gå til innhold

Godt tegn for oss Kina-ventere???

Anbefalte innlegg

I helgen kikket jeg litt i et ukeblad, og jeg må si jeg trakk på smilebåndet da jeg skumleste gjennom horoskopet mitt for neste uke! Her er en ordrett gjenngivelse:

"Noe du har ventet på later til å være rett rundt hjørnet. Med både Venus og Merkur i området for hjemmet ditt, er det antagelig en høylytt stemning der, så det som skjer blir sikkert tatt godt imot av hele familien. Denne energien kan virke et par uker fremover, så det er ikke godt å si akkurat når ting vil skje. Kanskje like bra å holde seg hjemme i helgen, så du er på plass når spenningen starter."

Er ikke denne teksten helt utrolig med tanke på at jeg er en av de mange som håper på tildeling fra Kina før jul! Vanligvis tror jeg ikke på ukeblad-horoskop, men denne gangen velger jeg å gjøre det likevel! Hvis ikke dette lover godt for tildeling før jul, vet ikke jeg!!!

Hilsen "Vekten"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129053-godt-tegn-for-oss-kina-ventere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest China here we come

Det kan jo ikke bety annet enn at tildeling er rett rundt hjørnet:-)

Hvis dette slår stikk skal jeg revurdere min skepsis til ukebladastrologi, jeg er nemlig også vekt!

Ennå mer optimistisk hilsen fra tango

Oj, gjaldt det for Vekten, - da gjelder det jo meg også da! Også jeg som trodde at det ikke ville bli før i januar! Men da må det vel bli i desember likevel da! He he.

:-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...