Gå til innhold

Søster på 12 år - sexfiksert


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Er andre 12-åringer også like sexfiksert som søstra mi? Ble litt skremt i helga jeg da jeghadde besøk av henne.

Hvis vi snakka om hår kom hun med "ja, også kjønnshår". Også spurte hun om vi brukte kondom, om silikon osv.

Hun kom hele tida med innskutte setninger som var om sex, kjønnshår eller kjønnsorganer selv om det var langt i fra det vi snakket om (samboern min og meg).

Kan ikke huske at jeg var sånn, sa i hvert fall ikke sånne ting hele tida selv om det var "spennende". Husker barbiene mine "hadde sex" når venninner og jeg lekte med dem.

Hun kom også over en morro-link med en dame som driver gymnastikk med puppene sine som samboern har lagra på pcn. Da spurte hun om han ikke fikk se mine osv. Jeg sa flere ganger at hun ikke er gammel nok til å tenke på sex engang.

Tror hun kom emd sexkommentarer eller utsagn i hvert fall 15 ganger fra lørdag til søndag, selv om vi sa at hun fikk holde opp med det. Synes hun er for ung til det, selv om det var barnslig prat... Hva mener dere med 12-åringer i huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min på 12, kommer med en kommentar eller et spørsmål en gang i blandt.

Jeg svarer alltid helt seriøst på det han lurer på.

Vittige kommentarer får også svar, i samme tone. Jeg syns det er viktig at ungene kan se på sex som noe naturlig, og at de samtidig kan spøke å le om det.

Tror det er naturlig at 12 åringer begynner å bli litt opptatt av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg tror det varierer en god del mellom barn/unge på den alderen.

Men for å svare på spørsmålet ditt - ja, jeg tror det er ganske vanlig å være så sexfiksert som 12 åring. Men det er kanskje ikke like vanlig og snakke så åpent om det.... ;-)

Da jeg var 12 år tenkte jeg mye på sex, var besatt av å smuglese mine foreldres Cupido, og onanerte mye... men jeg hadde "vett" til å holde kjeft, slik at ingen merket hvor fiksert jeg egentlig var... (jeg er jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Gutten min på 12, kommer med en kommentar eller et spørsmål en gang i blandt.

Jeg svarer alltid helt seriøst på det han lurer på.

Vittige kommentarer får også svar, i samme tone. Jeg syns det er viktig at ungene kan se på sex som noe naturlig, og at de samtidig kan spøke å le om det.

Tror det er naturlig at 12 åringer begynner å bli litt opptatt av dette.

Joa, jeg svarer også når hun spør om noe.. men da ejg ba samboern kjøpe dolmio var hun bombesikker på at det var kondomer! ; ) sa det var tomatsaus, men det var bare tull sa hun.. Hun så jo etterpå at det var rett da. Så spurte hun om vi brukte kondomer, sa nei, og da lurte hun på om vi ikke hadde sex osv osv.

Hun chatter også masse på msn - og det hender hun blir klikka av eldre menn, jeg har alltid et øye med (hun har ikke pc hjemme, så sitter klistra foran når hun er hos oss). Hvis hun får en "sex-henvendelse" fra en mann er jeg litt redd hun skla chatte med han.. Sagt det 10000 ganger at det er IKKE lov og kan være veldig farlig. Med jevnaldrede guter og jenter går det mye i "sexy babe", "pule", pupper, rumpe, pikk osv osv. Lista er lang.

Synes liksom det blir litt vel mye for ei lita søt jente på 12, som sminker seg helt jævlig og er tøff i trynet, men ligger i armkroken min under pleddet i pysjen med bamsen på armen og er lita og søt om kvelden...

Uff, blir helt nervøs jeg! Prøver jo å passe litt på da... Mamma får ikke vite noe da, men jeg får en del info. hender jeg må "sladre" til mamma, så hun er klar over ting, men hun sier så klart ikke at hun vet det eller at jeg har sagt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg svarer også når hun spør om noe.. men da ejg ba samboern kjøpe dolmio var hun bombesikker på at det var kondomer! ; ) sa det var tomatsaus, men det var bare tull sa hun.. Hun så jo etterpå at det var rett da. Så spurte hun om vi brukte kondomer, sa nei, og da lurte hun på om vi ikke hadde sex osv osv.

Hun chatter også masse på msn - og det hender hun blir klikka av eldre menn, jeg har alltid et øye med (hun har ikke pc hjemme, så sitter klistra foran når hun er hos oss). Hvis hun får en "sex-henvendelse" fra en mann er jeg litt redd hun skla chatte med han.. Sagt det 10000 ganger at det er IKKE lov og kan være veldig farlig. Med jevnaldrede guter og jenter går det mye i "sexy babe", "pule", pupper, rumpe, pikk osv osv. Lista er lang.

Synes liksom det blir litt vel mye for ei lita søt jente på 12, som sminker seg helt jævlig og er tøff i trynet, men ligger i armkroken min under pleddet i pysjen med bamsen på armen og er lita og søt om kvelden...

Uff, blir helt nervøs jeg! Prøver jo å passe litt på da... Mamma får ikke vite noe da, men jeg får en del info. hender jeg må "sladre" til mamma, så hun er klar over ting, men hun sier så klart ikke at hun vet det eller at jeg har sagt noe..

Litt søkt fra min side, men:

Er det noen som helst mulighet for at hun kan være utsatt for overgrep? Jeg har hørt at noen jenter som har vært utsatt for seksuelle overgrep "tipper" den veien, at de blir over-interessert i sex.

Ellers kan det jo være en naturlig utvikling, men rart hun har SÅ få sperrer når det gjelder å snakke om sex-relaterte ting i alle mulige sammenhenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, jeg svarer også når hun spør om noe.. men da ejg ba samboern kjøpe dolmio var hun bombesikker på at det var kondomer! ; ) sa det var tomatsaus, men det var bare tull sa hun.. Hun så jo etterpå at det var rett da. Så spurte hun om vi brukte kondomer, sa nei, og da lurte hun på om vi ikke hadde sex osv osv.

Hun chatter også masse på msn - og det hender hun blir klikka av eldre menn, jeg har alltid et øye med (hun har ikke pc hjemme, så sitter klistra foran når hun er hos oss). Hvis hun får en "sex-henvendelse" fra en mann er jeg litt redd hun skla chatte med han.. Sagt det 10000 ganger at det er IKKE lov og kan være veldig farlig. Med jevnaldrede guter og jenter går det mye i "sexy babe", "pule", pupper, rumpe, pikk osv osv. Lista er lang.

Synes liksom det blir litt vel mye for ei lita søt jente på 12, som sminker seg helt jævlig og er tøff i trynet, men ligger i armkroken min under pleddet i pysjen med bamsen på armen og er lita og søt om kvelden...

Uff, blir helt nervøs jeg! Prøver jo å passe litt på da... Mamma får ikke vite noe da, men jeg får en del info. hender jeg må "sladre" til mamma, så hun er klar over ting, men hun sier så klart ikke at hun vet det eller at jeg har sagt noe..

huff..

Jeg hadde også blitt nervøs av slik oppførsel.

Jeg tror at når det gjelder chatting, så ville jeg 'tatt henne for meg' litt.

Vis henne slike artikler som f.eks.hun i Vestby som ble drept.. - skrem henne litt, så hun skjønner at dette ikke er en lek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Husker at i 11- 12 aarsalderen snakket vi nesten ikke om annet enn sex! Hadde ei venninne som var som sostera di. Hun snakket om sex med foreldrene hele tiden.. Spurte og gravde.. Saa kom ho til oss aa fortalte hva foreldrene hadde sagt, og vi lo litt sjernert av dette... Det er helt naturlig.. Noen er vell mer aapne enn andre?!

Men den chattinga kan vaere farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 12-åringene jeg kjenner er også veldig opptatt av sex.

Det var nok jeg også på den alderen, men jeg bare tenkte det som dagens barn/unge sier rett ut, loud and clear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Litt søkt fra min side, men:

Er det noen som helst mulighet for at hun kan være utsatt for overgrep? Jeg har hørt at noen jenter som har vært utsatt for seksuelle overgrep "tipper" den veien, at de blir over-interessert i sex.

Ellers kan det jo være en naturlig utvikling, men rart hun har SÅ få sperrer når det gjelder å snakke om sex-relaterte ting i alle mulige sammenhenger...

nemlig det jeg synes også! Har vært inne på tanken, men tør ikke anklage noen... Synes stefaren min er en pervers gris som synes kuk og fitte-vitser er kult, kan hende hun har det derfra.. men jeg lurte litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemlig det jeg synes også! Har vært inne på tanken, men tør ikke anklage noen... Synes stefaren min er en pervers gris som synes kuk og fitte-vitser er kult, kan hende hun har det derfra.. men jeg lurte litt...

Du trenger vel ikke anklage, men skape en trygg ramme der hun vet at hun kan snakke med deg om alt, også vonde og vanskelige ting.

Og kanskje spørre om slike ting, på en forsiktig måte i alle fall, om noen har gjort (seksuelle) ting med henne mot hennes vilje. Og at det ikke er riktig at voksne og barn/ungdommer gjør slik sammen, at det er forbudt. Og at det er VELDIG feil å ha hemmeligheter om slike ting. OM hun er utsatt for noe slikt, så kan hun jo også være truet til taushet, så det er jo ikke sikkert hun vil tørre å fortelle noe uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

De 12-åringene jeg kjenner er også veldig opptatt av sex.

Det var nok jeg også på den alderen, men jeg bare tenkte det som dagens barn/unge sier rett ut, loud and clear!

De er som regel veldig nyskjerrige i 12 års alderen. De har akuratt begynt å "høre" om sex og vil vite det meste..

Stort sett praktiserer de det ikke, selv om man også leser om slike tilfeller..

Er nok ingen fare, men advar henne mot tidlig debut..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...