Gå til innhold

18 års gave til gutt.


Gjest Miamariia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke være personlig for en 18 åring. Han er for ung til å takle det og for gammel til å sette pris på det.

Kjøp han en bil, en eske sigaretter, en flaske sprit etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du må spørre foreldrene om hva slags interesser han har. Vi kan ikke komme med forslag til personlige gaver uten å kjenne ham.

Kniv, digitalkamera, turutstyr? Jeg tror 18-åringer helst vil velge merke osv. selv, så jeg hadde gitt gavekort fra en bransje som passet interessene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke,tøft og ungdommelig smykke, alt kommer jo ann på pris også og hvor godt du kjenner denne 18 åringen. Tror gutter flest i den alderen ikke bryr seg om slipsnåler og mansjettknapper, men heller ønsker seg noe som de kan bruke med engang. (ivertfall det jeg antar, men kommer ann på 18 åringen) Broren min ville mye heller ha dvd filmer, et tøft armbånd,klokke enn mansjettknapper og slipsnål som han ikke kommer til å bruke annet enn med jul kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være personlig for en 18 åring. Han er for ung til å takle det og for gammel til å sette pris på det.

Kjøp han en bil, en eske sigaretter, en flaske sprit etc.

feks: oppussing av rommet, klær, reis te syden sammen med familie...?? eller lappen hvis han ikje ha ?? spør han hva han ønsker seg så kan dere gå ut og kjøpe i lag?? håper du ha fått svar :-) fint om du gi melding tilbaks her hva du ha kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

feks: oppussing av rommet, klær, reis te syden sammen med familie...?? eller lappen hvis han ikje ha ?? spør han hva han ønsker seg så kan dere gå ut og kjøpe i lag?? håper du ha fått svar :-) fint om du gi melding tilbaks her hva du ha kjøpt

Hallo? resie til syden med familie? Oppussing av rommet? Lappen???

plaier du å gi gaver til 25 000,- i bursdag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hallo? resie til syden med familie? Oppussing av rommet? Lappen???

plaier du å gi gaver til 25 000,- i bursdag???

Dessuten er vel ikke lappen noe man kan gi i gave. Det blir vel i så fall penger til kjøretimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? resie til syden med familie? Oppussing av rommet? Lappen???

plaier du å gi gaver til 25 000,- i bursdag???

Enig. Hva med en gave til under 300?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Bare hyggelig...

Kommer an på om det er sønnen din eller nevøen for å si det slik! Prismessig altså...

Vår sønn fikk ny mobiltelefon. Han hadde hatt sin gamle så lenge at den datt fra hverandre nesten.

Noen setter pris på å få litt godlukt. Unge gutter tar gjerne en dash godlukt før de går på skole/jobb. Spør i parfymeri.

Stæsh til håret er rådyrt. 2-300 for en god gele/paste for å lage riktig frisyre. Gjerne kombinert med en god shampoo hvis du vil kjøpe for litt mer.

En tøff skjorte fra JC eller Jack & Jones. Eller en genser. Bukser er jo verre å få til å passe. Finnes vel på de fleste større kjøpesentre. Husk byttelapp!

Et tøft skinnbelte.

Er det en kamerat kan du jo kjøpe en sixpack. hehe...

Hva med å spandere en kveld på byen? Eller en stilfull middag på restaurant.

Et tøft smykke. Finnes mye tøft i armbånd og ting å ha rundt halsen for hankjønn nå. Helst i slike litt tøffere smykkebutikker, ikke så mye hos vanlige gullsmeder kanskje...

Hva med rengjøringsboka til han der Nytt På Nytt-sjefen? hehe... Hadde nok fått en høy stjerne hos mora hans, hvis han bor hjemme.

Et tøft tykt pelspledd til rommet hans. Kjekt å ha noe å begynne med i sin første bolig også!

Ja, dette skulle vel holde en stund!

En tøff treningsbag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

2-seter sofa fra ikea?

en kul plakat med ramme til å henge på veggen, litt voksent men tøfft motiv?

kult slips?

bok: et oppslagsverk i en sjanger som intresserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være personlig for en 18 åring. Han er for ung til å takle det og for gammel til å sette pris på det.

Kjøp han en bil, en eske sigaretter, en flaske sprit etc.

Synes ikke sigaretter og sprit er høvelige gaver til en ungdom. Han er vel for ung til sprit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest RandiRandi

Du kan ikke være personlig for en 18 åring. Han er for ung til å takle det og for gammel til å sette pris på det.

Kjøp han en bil, en eske sigaretter, en flaske sprit etc.

Det beste innlegget i denne tråden, så langt! Helt klart!! ;)) Skulle ønske jeg klarte å uttrykke meg så rett fra hjertet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...