Gjest Onkel Donald Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg er verken sur eller tverr. OD liker ikke hva jeg skriver. Det er helt greit. :-) Det er så greit med skylapper på. Poenget er at du ikke kan stå for å vøre en menneskeelsker når du tiltaler folk som du gjør på DOL. Du gir aldri noen rett, du medgir aldri at du er enig, du skal bare vri på andres utsagn og stille spørsmål for å finne - i dine øyne - feil. Du skal bare oppheve deg selv som den eneste som har rett. Du er selvmotsigende. Du er en hovmodig, nedlatende, dobbeltmoralistisk, undervurderende, hykler. Du er ingen menneskeelsker når du oppfører deg slik. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei, Det var det, men ting endrer seg når man kommer et sted med så mye krig og faenskap. Det er jo nettopp det som er problemet. Med vennlig hilsen Jeg kan være enig i at det var det, men det er det ikke lengre. Send dem hjem. Politisk sett ødelegger de ganske mye. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei, Jeg har skrevet et par innlegg i andre tråder også - men jeg svarer på det som kommer på 100 nyeste. Synes du skriver godt! Med vennlig hilsen *takker og bukker* du også 0 Siter
Gjest Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 ? Et diskusjonsforum handler vel om å gi uttrykk for egne meninger? Om nødvendig gjentatte ganger. jeg har gitt uttrykk for mine meninger - flere ganger. men det er jo grenser hvor lenge man gidder å holde på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.