Gå til innhold

Kattedrap blir til kunst!!!


Gjest TIGA

Anbefalte innlegg

du er så latterlig at jeg må le av deg. Du prøver så godt du kan Sør, men du kommer ingen vei med de tåpelige kommentarene dine, jeg kommer ikke til å gidde å bry meg om dine tåpelige kommentarer, jeg har fått sagt mitt til deg og da er det ikke noe videre å diskutere, takk for meg.

Ja, det er jo en måte å unnskylde dine manglende argumenter på.

*vinker*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 200
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Dorthe

    18

  • Scholar

    9

  • Kizza1365380506

    6

Mest aktive i denne tråden

Det var faktisk ikke jeg som skrev det nei, der tok du feil! Og dessuten så har jeg en narkoman bror så jeg vet hva det vil si.

Enda en grunn til at mennesker er viktigere enn påstått mishandling av katter...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi her snakker om kattemishandling har vel ikke så mange mennesker skade av(kanskje du?). Om du heller vil bruke tiden til å redde alle mennesker som trenger det, hvorfor bruke tiden på oss som bryr oss om katter også?

Jeg bruker faktisk mye tid (og penger) på det.

Men på fritiden liker jeg å påpeke for folk som deg at du kanskje bør være mer fornuftig når du prioriterer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Det hjelper ingen at du sitter hjemme i stua og bryr deg vet du. Du må praktisere det for at det skal merkes.

Det gjør jeg jo selvfølgelig. Jeg har selv utviklingshemmet barn som trenger mere stell enn mange vil tro, i tillegg har jeg friske barn og mann og hus å ta meg av. Jeg har rett og slett ikke mulighet til å jobbe som frivillig 5 dager i uka.

Jeg støtter mange organisasjoner økonomisk, både dyrevern og menneskeretts. Ofte kan jeg ikke gjøre så mye med ting som engasjerer meg, men jeg bryr meg like mye for det. At du misliker det, det er bare ditt problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet mange ganger før, jeg klarer fint å bry meg om mange saker samtidig. Bryr meg både om barn, ungdom, voksne, gamle, fatiigdom og sult, urettferdighet i samfunnet, dyremishandling, politikk, ovsosv.

Bryr meg om mye, og sier gjerne min mening, men Vet at jeg ikke kan redde verden.

Nei, du kan ikke gjøre mer enn én ting samtidig. Skriver du innlegg om katter, kan du ikke skrive om mennesker samtidig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Jeg bruker faktisk mye tid (og penger) på det.

Men på fritiden liker jeg å påpeke for folk som deg at du kanskje bør være mer fornuftig når du prioriterer.

Med vennlig hilsen

Les det du selv skriver, så ser du hvor latterlig det er! Du vet ingenting om mine prioriteringer.

Men ja, jeg bryr meg fortsatt om begge saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare lurer !

Nei, du kan ikke gjøre mer enn én ting samtidig. Skriver du innlegg om katter, kan du ikke skrive om mennesker samtidig.

Med vennlig hilsen

Du er så smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da INGEN her som har nektet verken "bare lurer !" eller "TIGA" å uttrykke seg.

Derimot så må de regne med kritikk av tema-valg. Som alle andre.

Tema valg eller ikke, her inne diskuterer mangen vaskepulver og klesmerker, hvorfor skulle de ikke det??? dette er et åpent forum er det ikke?? eller har jeg missforstått helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Har du selv startet en slik tråd i dag?

Eller deltatt i en tråd "for mennesker"?

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke ofte tid til å sitte på nett, så jeg har verken startet denne eller andre tråder. Men jeg svarer på andres tråder både her og andre nettsteder, så jeg først er her inne.

Du da? engasjerer du deg like mye i menneskeretts diskusjoner? Hvorfor bruker du tiden på denne tråden når du heller kunne brukt tiden til å diskutere (eller gjøre noe med) lidende mennesker. Kaster du bort tiden.

som om du selv skulle sagt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg jo selvfølgelig. Jeg har selv utviklingshemmet barn som trenger mere stell enn mange vil tro, i tillegg har jeg friske barn og mann og hus å ta meg av. Jeg har rett og slett ikke mulighet til å jobbe som frivillig 5 dager i uka.

Jeg støtter mange organisasjoner økonomisk, både dyrevern og menneskeretts. Ofte kan jeg ikke gjøre så mye med ting som engasjerer meg, men jeg bryr meg like mye for det. At du misliker det, det er bare ditt problem det.

Jeg har ikke mulighet til å støtte noen økonomisk så jeg bidrar til praktisk hjelp hvis jeg kan.

Jeg ser faktisk ingen motsetninger mellom det. Jeg synes at det som er viktig er at man hjelper til og ikke bare snakker om alt det fæle som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Jeg har ikke mulighet til å støtte noen økonomisk så jeg bidrar til praktisk hjelp hvis jeg kan.

Jeg ser faktisk ingen motsetninger mellom det. Jeg synes at det som er viktig er at man hjelper til og ikke bare snakker om alt det fæle som skjer.

At man snakker om det betyr ikke at man ikke gjør noe med det.

Men jeg skjønner godt at mange ikke kan gjøre noe med det. Tenk om du var i min familiesituasjon og samtidig hadde dårlig økonomi. Betyr det at man ikke skal bry seg om noe, siden man ikke har tid eller penger til å hjelpe. Der er vi veldig uenig i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det du selv skriver, så ser du hvor latterlig det er! Du vet ingenting om mine prioriteringer.

Men ja, jeg bryr meg fortsatt om begge saker

Selvsagt vet jeg noe om dine prioriteringer. Her på DOL prioriterer du dyr, og det er selvsagt hva du skriver på DOL som vi diskuterer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tema valg eller ikke, her inne diskuterer mangen vaskepulver og klesmerker, hvorfor skulle de ikke det??? dette er et åpent forum er det ikke?? eller har jeg missforstått helt.

Selvsagt. Og det er ikke mange timer siden jeg leste noen andre som kritiserte diskusjoner om vaskepulver og TV program.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke ofte tid til å sitte på nett, så jeg har verken startet denne eller andre tråder. Men jeg svarer på andres tråder både her og andre nettsteder, så jeg først er her inne.

Du da? engasjerer du deg like mye i menneskeretts diskusjoner? Hvorfor bruker du tiden på denne tråden når du heller kunne brukt tiden til å diskutere (eller gjøre noe med) lidende mennesker. Kaster du bort tiden.

som om du selv skulle sagt det

Ja, jeg gjør faktisk det. Alt fra kvinners rettighet til abort, til likestilling, rasisme, osv.

Dessuten ville det vært fint hvis andre også fokuserte litt mer på rusmisbrukere, fattigdom, sult, overgrep, osv., istedet for på katter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Og det er ikke mange timer siden jeg leste noen andre som kritiserte diskusjoner om vaskepulver og TV program.

Med vennlig hilsen

så la dem gjøre det. Kan ikke folk få lov til å diskutere hva de vil, dette er et åpent forum, det er jo bare å la være å lese innlegget da hvis det er så tåpelig. Folk må få lov til bry seg om andre ting også, ikke bare redde verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Selvsagt vet jeg noe om dine prioriteringer. Her på DOL prioriterer du dyr, og det er selvsagt hva du skriver på DOL som vi diskuterer.

Med vennlig hilsen

Akkurat nå prioriterer jo jeg og du ganske likt. Begge på samme tråd.

Du er litt trangsynt, hvis du tror at vi som skriver her bare bryr oss om den saken som vi er innom. I dag var det dyremishandling som engasjerte meg, og det står jeg for.

Du bryr deg om en sak, mens jeg bryr meg om mange. Ser at du bare gjentar deg selv, så jeg avslutter her. Vi er uenige, og sånn er det bare.

Ha en fortsatt fin kveld! (og ikke bruk all tiden på unødvendig dyreprat da, tenk så mange mennesker du kunne redda om du var et annet sted)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Selvsagt. Og det er ikke mange timer siden jeg leste noen andre som kritiserte diskusjoner om vaskepulver og TV program.

Med vennlig hilsen

du selv har også brukt enel tid på denne tråden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Ja, jeg gjør faktisk det. Alt fra kvinners rettighet til abort, til likestilling, rasisme, osv.

Dessuten ville det vært fint hvis andre også fokuserte litt mer på rusmisbrukere, fattigdom, sult, overgrep, osv., istedet for på katter.

Med vennlig hilsen

Mange av oss kan faktisk engasjere oss i alt det der, og katter i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ofte tid til å sitte på nett, så jeg har verken startet denne eller andre tråder. Men jeg svarer på andres tråder både her og andre nettsteder, så jeg først er her inne.

Du da? engasjerer du deg like mye i menneskeretts diskusjoner? Hvorfor bruker du tiden på denne tråden når du heller kunne brukt tiden til å diskutere (eller gjøre noe med) lidende mennesker. Kaster du bort tiden.

som om du selv skulle sagt det

Jeg oppfordrer deg til å ikke gidde svare Sør mere, han er bare ute etter å provosere, og så lenge du svarer så gir han seg ikke, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...