Gå til innhold

Kattedrap blir til kunst!!!


Gjest TIGA

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurer !

Men jeg respekterer det. Bare de gjør noe og ikke bare snakker.

To forskjellige setninger om det samme sier ikke mer enn en...

Alle har ikke tid til å jobbe 5 dager i uka med å hjelpe de svake i samfunnet, men de kan bry seg for det. Alle kan vel ikke være så gode mennesker som deg, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 200
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Dorthe

    18

  • Scholar

    9

  • Kizza1365380506

    6

Mest aktive i denne tråden

Sitte her å klage er det det du mener jeg gjør også nå. Jeg sier min mening om dette kunstverket, kunne jeg ha avverget det? tror ikke det, skal jeg gå ut å holde vakt for at ingen slår ihjel et dyr? Jeg løper ikke rundt å leter etter dårlige mennesker, men ser jeg noe som skjer i mitt nærmiljø så ville jeg ha gjordt det jeg kunne.

Var det ikke du som maste om en underskiftskampanje mot denne kunstneren?

Har du startet en underskiftskampanje for barn? Rusmisbrukere? Fattige i Norge?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev, jeg spurte bare for å få fram alt det du gjorde, som gjorde deg til et så bra menneske.

Jeg gjør det som føles riktig for meg, vet jeg verken kan redde hele verden, eller alle dyr. Jeg dømmer ikke de som ikke gjør noe heller, alle har rett til å mene noe, uansett!

Jeg har aldri påstått at jeg er noe spesielt bra menneske. Har jeg skrevet det noe sted? For meg er det en selvfølge å hjelpe der jeg kan, hvis jeg har mulighet, tror ikke det tilsiier at jeg er noe bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev, jeg spurte bare for å få fram alt det du gjorde, som gjorde deg til et så bra menneske.

Jeg gjør det som føles riktig for meg, vet jeg verken kan redde hele verden, eller alle dyr. Jeg dømmer ikke de som ikke gjør noe heller, alle har rett til å mene noe, uansett!

Ja, og da har folk rett til å påpeke at hysteriske tråder om påstått kattemishandling er noe vås, så lenge det er f. eks. barn som lider, og eldre som fryser ihjel.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Hvor er de trådene?

Har du/TIGA skrevet noe i dem?

Med vennlig hilsen

Jeg vet vel like mye som deg om hva Tiga har skrevet andre steder. Men for meg selv kan jeg svare. Ja, jeg engasjerer meg når slike temaer kommer opp, både på nett og i rl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er alltid så mye snakk og diskusjon og lite praktisk som blir gjort.

Meningen var bare å vise at det er mulig å gjøre noe i praksis også.

Hadde ikke sagt noen ting hvis hun hadde gått rundt og matet villkatter, gitt dem p-piller og ev prøvd å omplasere kattunger.

Det er ALLTID mer snakk enn handling - nesten uansett hva det gjelder.

Derimot er det tullete å kritisere noen som uttrykker avsky for noe slikt, med mindre samme person også kritiserer andre for ikke å gjøre ting.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To forskjellige setninger om det samme sier ikke mer enn en...

Alle har ikke tid til å jobbe 5 dager i uka med å hjelpe de svake i samfunnet, men de kan bry seg for det. Alle kan vel ikke være så gode mennesker som deg, tydeligvis.

Det hjelper ingen at du sitter hjemme i stua og bryr deg vet du. Du må praktisere det for at det skal merkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Var det ikke du som maste om en underskiftskampanje mot denne kunstneren?

Har du startet en underskiftskampanje for barn? Rusmisbrukere? Fattige i Norge?

Med vennlig hilsen

Så hvis ikke du kan hjelpe noen så hjelper du ingen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To forskjellige setninger om det samme sier ikke mer enn en...

Alle har ikke tid til å jobbe 5 dager i uka med å hjelpe de svake i samfunnet, men de kan bry seg for det. Alle kan vel ikke være så gode mennesker som deg, tydeligvis.

Jeg kan ikke se at Dorthe påstår hun er et spesielt "godt" menneske, selv om jeg ikke tviler på at hun har et stort hjerte.

Derimot tror jeg hun er langt bedre til å prioritere enn det du er.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ALLTID mer snakk enn handling - nesten uansett hva det gjelder.

Derimot er det tullete å kritisere noen som uttrykker avsky for noe slikt, med mindre samme person også kritiserer andre for ikke å gjøre ting.

"....................."

Men hvorfor kan ikke folk bli litt flinkere til å handle da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Jeg har aldri påstått at jeg er noe spesielt bra menneske. Har jeg skrevet det noe sted? For meg er det en selvfølge å hjelpe der jeg kan, hvis jeg har mulighet, tror ikke det tilsiier at jeg er noe bedre enn andre.

De fleste av oss hjelper jo når vi kan. Men det er rett og slett dumt å tro at man kan redde hele verden. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis ikke du kan hjelpe noen så hjelper du ingen!?

Jo, tvertimot.

Ettersom man ikke kan hjelpe alle, så begynner man med mennesker, fremfor å starte tråder om katter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss hjelper jo når vi kan. Men det er rett og slett dumt å tro at man kan redde hele verden. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen.

Det er ingen her som har påstått at man kan "redde hele verden".

Derimot kan men begynne med mennesker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet vel like mye som deg om hva Tiga har skrevet andre steder. Men for meg selv kan jeg svare. Ja, jeg engasjerer meg når slike temaer kommer opp, både på nett og i rl.

Har du selv startet en slik tråd i dag?

Eller deltatt i en tråd "for mennesker"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss hjelper jo når vi kan. Men det er rett og slett dumt å tro at man kan redde hele verden. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen.

Men da er vi jo enige. Du gjør det du kan og så gjør jeg det jeg kan også dermed hjelper vi begge noen som har det verre enn oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Ja, og da har folk rett til å påpeke at hysteriske tråder om påstått kattemishandling er noe vås, så lenge det er f. eks. barn som lider, og eldre som fryser ihjel.

Med vennlig hilsen

Som jeg har skrevet mange ganger før, jeg klarer fint å bry meg om mange saker samtidig. Bryr meg både om barn, ungdom, voksne, gamle, fatiigdom og sult, urettferdighet i samfunnet, dyremishandling, politikk, ovsosv.

Bryr meg om mye, og sier gjerne min mening, men Vet at jeg ikke kan redde verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen har da nektet deg å skrive.

Men som du skriver i skogen får du svar! :D

Med vennlig hilsen

du er så latterlig at jeg må le av deg. Du prøver så godt du kan Sør, men du kommer ingen vei med de tåpelige kommentarene dine, jeg kommer ikke til å gidde å bry meg om dine tåpelige kommentarer, jeg har fått sagt mitt til deg og da er det ikke noe videre å diskutere, takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som maste om en underskiftskampanje mot denne kunstneren?

Har du startet en underskiftskampanje for barn? Rusmisbrukere? Fattige i Norge?

Med vennlig hilsen

Det var faktisk ikke jeg som skrev det nei, der tok du feil! Og dessuten så har jeg en narkoman bror så jeg vet hva det vil si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Jo, tvertimot.

Ettersom man ikke kan hjelpe alle, så begynner man med mennesker, fremfor å starte tråder om katter.

Med vennlig hilsen

At vi her snakker om kattemishandling har vel ikke så mange mennesker skade av(kanskje du?). Om du heller vil bruke tiden til å redde alle mennesker som trenger det, hvorfor bruke tiden på oss som bryr oss om katter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer !

Men da er vi jo enige. Du gjør det du kan og så gjør jeg det jeg kan også dermed hjelper vi begge noen som har det verre enn oss :o)

det er det jeg har sagt hele tiden. Hjelper katter når jeg kan det, og mennesker når jeg kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...