Gå til innhold

Da er vi igang igjen :-))

Anbefalte innlegg

Colombiamamma
Skrevet

Ja litt før enn vi hadde regnet med....... I går leverte vi vår 2. søknad om adopsjon til kommunen.

Vi satser på å ha sosialrapporten ferdig i løpet av desember. Det er lang ventetid i vår kommune nå, så vi måtte søke nå for å sette oss på venteliste.

Rart å tenke på at vi er igang igjen....

Er det noen flere som er i startgropen for Colombia her på DOL? Ta gjerne kontakt så kan vi holde følge. Det er laaaangt fram enda, så det er koselig med venteselskap.

Mail: [email protected]

Gjest fru undrene
Skrevet

Lykke til med søknad nr to. Lurt å sette seg på venteliste når det er så lang kø. Vi ble grådig lei av køen. Neste gang skal vi også starte i god tid. Håper dere blir ferdig i des da.

Lykke til.

Skrevet

Så gøy!!!

jeg blir helt varm om hjerte jeg:-) I dag har vi pakket klar alle koffertene, så nå må vi bare få en dato så er vi på vingene for å hente hjem Colombiaprinsen vår.

lengte klem fra den nybakte mammaen i

Skrevet

:-) Så herlig!!!

Jeg kjenner at det sitrer i kroppen jeg også!!

Gleder meg til å følge med dere denne gangen også!

VIPS så er det desember og det starter for alvor!

Klem fra

Skrevet

Jøss, ja her går det unna! :o)

Synes dere nettopp kom hjem med den nydelige dattera deres....

Koselig!

Skrevet

ja dere ligger ikke akkurat på latsiden nei!

Kjempeflott at dere er på gang igjen, ting tar tid (spes.adopsjon spør du meg)så det er ingen grunn til å vente.

lykke til

Du hører fra meg....

Skrevet

Velkommen etter! Vi hadde knapt vært hjemme ett år før vi var i gang igjen, mye tidligere enn vi hadde trodd! Gøy å starte opp igjen?!

Vi er nesten ferdig med papirinnsamlinga som skal til oversetting, så vi lligger litt framfor dere. Men lykke til videre! Spennende!

Skrevet

Lykke til med runde nr 2. Blir gøy å følges videre. Har ført dere opp på Colombialista :-))

Skrevet

Heisann, og lykke til med runde nr. to. Skal bli moro å følge med dere også denne gang.

Klem fra

Skrevet

Så kjekt å høre at dere allerede får komme igang igjen :-). Blir kjekt å følge dere også denne gang!!!

Klemmer fra

Colombiamamma
Skrevet

Lykke til med søknad nr to. Lurt å sette seg på venteliste når det er så lang kø. Vi ble grådig lei av køen. Neste gang skal vi også starte i god tid. Håper dere blir ferdig i des da.

Lykke til.

Det håper vi også.....

Colombiamamma
Skrevet

Så gøy!!!

jeg blir helt varm om hjerte jeg:-) I dag har vi pakket klar alle koffertene, så nå må vi bare få en dato så er vi på vingene for å hente hjem Colombiaprinsen vår.

lengte klem fra den nybakte mammaen i

God tur til Colombia!!! Det blir en uforglemmelig tur.

Colombiamamma
Skrevet

:-) Så herlig!!!

Jeg kjenner at det sitrer i kroppen jeg også!!

Gleder meg til å følge med dere denne gangen også!

VIPS så er det desember og det starter for alvor!

Klem fra

Vi snakkes helt sikkert mange ganger i løpet av prosessen og etter :-)

Colombiamamma
Skrevet

Jøss, ja her går det unna! :o)

Synes dere nettopp kom hjem med den nydelige dattera deres....

Koselig!

Det stemmer det :-)

Men når det er lang ventetid nytter det ikke å ligge på latsiden.

Håper ventetiden i Kina ikke bilr så lang for dere!!!

nedtelling
Skrevet

Vi snakkes helt sikkert mange ganger i løpet av prosessen og etter :-)

ja, det håper jeg da virkelig!

PS holder på med en mail til deg!

Colombiamamma
Skrevet

ja dere ligger ikke akkurat på latsiden nei!

Kjempeflott at dere er på gang igjen, ting tar tid (spes.adopsjon spør du meg)så det er ingen grunn til å vente.

lykke til

Du hører fra meg....

Og svar er sendt :-)

Colombiamamma
Skrevet

Velkommen etter! Vi hadde knapt vært hjemme ett år før vi var i gang igjen, mye tidligere enn vi hadde trodd! Gøy å starte opp igjen?!

Vi er nesten ferdig med papirinnsamlinga som skal til oversetting, så vi lligger litt framfor dere. Men lykke til videre! Spennende!

Ja!!!

Det er veldig godt å starte opp igjen. Ventetiden er jo ikke akkurat kort!!

Colombiamamma
Skrevet

Lykke til med runde nr 2. Blir gøy å følges videre. Har ført dere opp på Colombialista :-))

Det er i orden. Hadde tenkt å sende deg mail om det, så da slapp jeg det :-)

Skrevet

Hei og takk for sist :-))

Kjekt å høre at dere nå er i gang igjen, skal bli kjekt å følge dere på vei til neste barn!

Beste hilsen fra

Colombiamamma
Skrevet

Heisann, og lykke til med runde nr. to. Skal bli moro å følge med dere også denne gang.

Klem fra

Takk for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...