Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde sex med ei dame jeg har datet en stund for forsøte gang i helga. Det var ganske bra, men hun kjørte liksom helt eget løp.

Det Virket som om hun var i sin egen lille verden, og var vanskelig å få kontakt med hvis dere skjønner... ?!

Noen som har opplevd dette ? Eller jenter som blir sånn selv ?? Er det konsentrasjon om å få orgasme ?! .-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145605-kj%C3%B8re-eget-l%C3%B8p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesj, når fyren ikke er særlig god og det ikke er noe følelser der, så .... vel, mange som kjører sitt eget løp da!:) Men slapp av.. alle gode ting er 13 :D

Hehe...Det var faktisk et seriøst spørsmål... Hun var bokstavelig talt i sin egen lille verden... Øynene igjen og greier...Ultrakonsentrert...

synes ikke det høres spesielt merkelig ut. hva er galt med det? er selv i blant i min egen verden, og kjæresten min har aldrig klaga på det. det kreves faktisk en viss konsentrasjon, men man vet jo aldri om det var grunnen til at akkurat den jenta var "borte". er det ikke bare lettere å spørre henne?

Annonse

Hvor gammel var hun?

23... Har tenkt litt på noe hun sa mens vi lå og spiste sjokolade etterpå....

At orgasmer ofte krever teknikk og trening hos jenter... Mens gutter som regel ender opp der uansett...

Tror rett og slett hun kjørte det "faste opplegget" som fikk henne i mål...? Logisk ?

Gjest Thekla20

Min forrige kjæreste var slik, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Greit nok at man ikke skal snakke så mye sammen når man har sex, da skal man bare nyte. Men han var totalt i sin egen verden... han virket nesten litt "sykelig" når vi hadde sex.. om du skjønner.. Dessuten sa han aldri noe fint til meg mens vi "holdt på".. Jeg var hans første så det hadde kanskje noe med det å gjøre, men likevel virka dette helt rart...

23... Har tenkt litt på noe hun sa mens vi lå og spiste sjokolade etterpå....

At orgasmer ofte krever teknikk og trening hos jenter... Mens gutter som regel ender opp der uansett...

Tror rett og slett hun kjørte det "faste opplegget" som fikk henne i mål...? Logisk ?

Hva med og spørre henne? Full åpenhet i senga er en grei sak.

For alt du vet konsentrerte hun seg om og ikke komme med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...