Gjest sommerfugler i magen Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Leser at noen reiser til Kina bare 10 dager etter tildeling. Er dette vanlig nå?? For noen år tilbake var det 5-6 uker fra tildeling til hentereise?? 0 Siter
Noraførr Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Bare 10 dager - det høres lite ut. Det kan vel ikke stemme?! Sist reiste vi 7 uker (og 3 dager) etter tildeling. På VBs sider ser jeg at de nå opererer med ca. 6 uker mellom tildeling og hentereisen. fra 0 Siter
Puccini Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Tror kanskje du har sett tildeling fra Sør-Afrika. Det ble tildelt en jente derfra midt i alle Kina nyhetene:) Hilsen fra meg 0 Siter
Gjest sommerfugler i magen Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Tror kanskje du har sett tildeling fra Sør-Afrika. Det ble tildelt en jente derfra midt i alle Kina nyhetene:) Hilsen fra meg Takk for info. Jeg har sikkert "tenkt"kina ettersom de andre tildelingene var derfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.