Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk oversikten over medlemmer i Kinaforeningen og jeg tror kanskje (hvis du er den jeg tror du er.....) at vi bor ganske i nærheten av hverandre.

Jeg bor rett på andre siden av E6.....

Hilsen unidad som forhåpentligvis får hente et kinabarn sommeren 2005

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvem du er, og E6 strekker seg gjennom store deler av landet, men det kan godt hende det stemmer at vi nesten er naboer. Bare hyggelig det, i så fall :-)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvem du er, og E6 strekker seg gjennom store deler av landet, men det kan godt hende det stemmer at vi nesten er naboer. Bare hyggelig det, i så fall :-)

;o)

Skrevet

Jeg har kikket på Kinaforeningens medlemsliste jeg også nå. LL?

Skrevet

Nå blir jeg nysgjerrig :o)

Syntes bare det var litt morsomt.. Du har jo rett E6 er laaaang, den ;o)

Skrevet

Syntes bare det var litt morsomt.. Du har jo rett E6 er laaaang, den ;o)

jepp, du kunne jo rett og slett vært nabo`n min også ;o)) Jeg åsså bor ved E6.

Skrevet

jepp, du kunne jo rett og slett vært nabo`n min også ;o)) Jeg åsså bor ved E6.

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...