Gå til innhold

Nå kommer vi hjem!!!

Lengsel1365380312

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

For et par dager siden fikk vi beskjed om at vi ikke kunne vente vår sentensia før til uken, MEN:

I dag har vi endelig fått vår sentensia, så på fredag setter vi retur til Norge! Det skal bli kjempedeilig å endelig etablere et familieliv i Norge! Vi gleder oss veldig til å vise fram vår lille goding! Og ikke minst til å feire 17.mai i Norge!

Igjen vil jeg bare understreke til dere alle som skal hente barna deres: dere har noe helt utrolig fantastisk i vente!!!

Romeriksdamer: Kos dere masse på treffet i morgen! Jeg kommer på neste treff!

Nedtelling: Jeg har fått mailen om romerikstur i juni - jeg må se på datoene først - den første datoen tror jeg vi er i Sverige! Vi snakkes når vi komemr hjem!

Stor klem til dere alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det må kjennes godt ut å være på tur hjem for å kunne starte det nye familielivet.

Hvor lenge har dere vært der?

God tur hjem, og lykke til med nytt familiemedlem.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegre

Gratulerer med sentenciaen...og god tur hjem! Fantastisk å være på hentereise, men det er helt spesielt å starte på "det normale familielivet" hjemme.

I dag er det akkurat 4 år siden vi kom hjem fra Cali med storesøster, skjønner ikke hvor tiden blir av...nå er jeg lykkelig mamma til to gull fra Cali.

Nyt den siste dagen i Colombia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk dere sentenciaen!! Gratulerer!!!

Håper reisen hjem vil gå bra. Vi kom hjem forrige fredag og det gikk kjempefint.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...