Gjest Hmm3 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg var på fest med venninnene til ei jente på 20. Vi hadde kun vært på én date og kjente hverandre ikke. Et par av venninne kom til meg og sa at jeg måtte være snill med henne, fordi hun hadde dårlige erfaringer med gutter. Hvor alvorlig vil dere tro dette er? Høres jo litt mer alvorlig ut enn at hun har blitt såret tidligere. Det har jo de aller fleste mener jeg? Kan det være voldtekt? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Blitt såret gang på gang på gang, kanskje. Uansett: VÆR SNILL. Trekk deg allerede nå hvis du vet med deg selv at du er en drittsekk. 0 Siter
Rania1365380635 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Sånn jenter imellom, så trenger ikke det være spesielt alvorlig.. Ordene "dårlig erfaring" kan dekke alt fra sårende brudd til mishandling... Jeg fikk av en venninne engang høre hvor fælt jeg hadde hatt det i ett forhold, og stakkars meg hvor fæl mannen hadde vært.. Min oppfattning var ikke lik hennes - vi sa og gjorde begge endel ting vi ikke burde, og var på slutten ikke helt venner. Men forholdet vaqr da ikke traumatisk for meg av den grunn. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Trenger jo nødvendigvis ikke være det. Men kanskje hun har blitt såret mange ganger? Finner ikke ut av det med synsing, kan du ikke bare spørre henne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.