BMS! Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 God morgen alle sammen! Har netopp kommet ut av dusjen, og har en absolutt helt fantastisk morgen. Ble vekket av russen i 0500, lå og dormet til kl.0530, og nå sitter jeg altså her. Feststemt og alene, til og med lillegutt har sovnet igjen. Det sitrer i kroppen, og jeg er så glad vi har flyttet ett sted det bor lærere. Sånn at jeg får skikkelig følesen av 17mai. Spør Gemalen om det samme, og han er langt fra enig. Det også er deilig er at nå, nå er det helt stille. Russen er dratt videre, di er sikkert på russefrokost nå, og stilheten er da deilig etter, høy musikk og glade mennesker. Kaffen min har aldri smakt bedre. Dere får kose dere i dag alle sammen:o) Gratulerer med dagen:o) Vi skal kose oss masse, vår første 17 mai som foreldre. Klemmer fra 17mai jenta nr. 1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
setesdal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg og våknet tidlig, alltid en hærlig følelse på 17mai morgen. solen skinner og fuglene synger og det blir sikkert kjempevarmt med bunad i dag. men pytt pytt det er det verd. Men det aller beste med 17 mai i år er nedtelling til flyet vårt går om akkurat en uke. Så I dag får vi gjøre 17mai helt spesiell for storebror, jeg selv er ganske så forkjølet og godt om jeg blir litt friskere før flyet tar av:-) Ha en aldeles strålende dag og gratulerer med dagen dere. Klemmer fra oss som skal sette rekord i isspising i 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg og våknet tidlig, alltid en hærlig følelse på 17mai morgen. solen skinner og fuglene synger og det blir sikkert kjempevarmt med bunad i dag. men pytt pytt det er det verd. Men det aller beste med 17 mai i år er nedtelling til flyet vårt går om akkurat en uke. Så I dag får vi gjøre 17mai helt spesiell for storebror, jeg selv er ganske så forkjølet og godt om jeg blir litt friskere før flyet tar av:-) Ha en aldeles strålende dag og gratulerer med dagen dere. Klemmer fra oss som skal sette rekord i isspising i Send over noen varmegrader til midt-norge og da;o) Gratulerer med dagen!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.