Gå til innhold

Deilig å være hjemme igjen!!!

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312
Skrevet

Kjære dere alle sammen!

Aller først - gratulerer til alle som har kommet et skritt videre! Det er en SUPERspennende prosess å skulle adoptere! Ingen tvil om det!

Ja, så har vi endelig kommet hem, og alt har gått kjempebra! Vi var så heldige å få feire 17. mai her i Norge, og det er vi veldig takknemlige for! Vår lille krabat på 15 mndr (i morgen) strålte av lykke hele dagen, og mors- og farshjertene svulmet! Han er i en VELDIG aktiv periode nå, så her blir det intet latmannsliv lenger, nei!! **smiler**

Vi har raskt kommet inn i rytmen her hjemme, og det er utrolig deilig å endelig starte med "det virkelige livet"! Vi stortrives!!!

Ventesyk - jeg håper alt står bra til hos dere! Mattias - vi må treffes snart - kanskje til uka? En trilletur?

Godt å være hjemme-klem fra meg - som har fått oppfylt min

Skrevet

Ja, ikke sant?!?!

Velkommen hjem, nyt den første tiden og kos dere med han lille. Det er en herlig alder, nå er jo vår minste 14 mnd, de er helt klart aktive :-)

Hilsen

Skrevet

hei,, sender dere en klem fra frankrike... PSST har sendt mail idag...

Haaper aa faa treffe dere naar vi er hjemme igjen.. vi kommer hjem mandag kveld..

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...