Gjest crv Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei. Jeg ringte VB og spurte når papirene våre skulle sendes nedover, (spurte etter noe annet også,så det ikke skulle virke som jeg maste) fikk til svar at det muligens ble juni, men kunne ikke garantere det da de ikke visste når papirene kom tilbake fra runden de er på nå. Ble selfølgelig litt skuffet da. Har du spurt når deres vil gå nedover? Merkelig dette, men skulle så gjerne ha begynt nedtelling på månedene frem til tildeling! Men stemmer USA ryktene så kan det bli få mnd å telle. Synes det er veldig spennende, jeg sluker alle Kina rykter ( positive vel å merke). Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avalo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor kjapt tror du det går før dere får en tildelng, etter at papirene har blitt sendt ned til landet(KINA?)? Avalo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Heisann, våre papirer blir sendt på legaliseringsrunde i løpet av inneværende uke. Saksbehandler mente at vi kom til å få søknaden sendt til Kina i juni .... men det kan jo betyr så mangt. Sen sending vil gi DTC i juni, men LID i juli .... så vi få bare vente å se. Hadde jo vært gøy å komme i samme pulje som dere, men skjønner jo at du er litt skuffet over at det ikke har gått fortere hos VB etter at dere sendte inn søknaden. Vi blir i alle fall å følges ad nesten hele veien ...... Hold ut; snart kan vi begynne på den virkelige nedtellingen, og som du sier; den kan bli kortere enn vi tror ) venteklem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.