Gå til innhold

Colombiaklubbens høsttreff

Gjest Juliansmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Juliansmamma

Noen som har vært der før? Noen som skal dit i år? Det er jo ganske dyrt, med 4000 kr for to voksne i to dager.... Men det er kanskje verdt det?? Er det lett å komme i kontakt med andre, eller er det slik at de som møter opp kjenner hverandre fra før, slik at det er vanskelig å komme som ny???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Juliansmamma! har ikke vært på høsttreff, men måtte bare si hei når jeg så navnet ditt. Vi skal ikke prøve oss med et leketreff igjen uti Bærum??? Vår minste er jo blitt 20 mnd. nå så da må jo din lille røver være enda større :)

hadde vært koselig å treffes!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliansmamma

Hei, Juliansmamma! har ikke vært på høsttreff, men måtte bare si hei når jeg så navnet ditt. Vi skal ikke prøve oss med et leketreff igjen uti Bærum??? Vår minste er jo blitt 20 mnd. nå så da må jo din lille røver være enda større :)

hadde vært koselig å treffes!

Klem :)

Hei. Det var lenge siden. Så koselig å høre fra deg igjen. Joa, Julian har blitt to år, så tida flyr. Vi må jammen treffes. Det må vi få til. Send meg gjerne en mail og fortell hvordan det går med dere, du har vel adr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...