Gjest Juliansmamma Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som har vært der før? Noen som skal dit i år? Det er jo ganske dyrt, med 4000 kr for to voksne i to dager.... Men det er kanskje verdt det?? Er det lett å komme i kontakt med andre, eller er det slik at de som møter opp kjenner hverandre fra før, slik at det er vanskelig å komme som ny??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asksmommy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei, Juliansmamma! har ikke vært på høsttreff, men måtte bare si hei når jeg så navnet ditt. Vi skal ikke prøve oss med et leketreff igjen uti Bærum??? Vår minste er jo blitt 20 mnd. nå så da må jo din lille røver være enda større hadde vært koselig å treffes! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juliansmamma Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei, Juliansmamma! har ikke vært på høsttreff, men måtte bare si hei når jeg så navnet ditt. Vi skal ikke prøve oss med et leketreff igjen uti Bærum??? Vår minste er jo blitt 20 mnd. nå så da må jo din lille røver være enda større hadde vært koselig å treffes! Klem Hei. Det var lenge siden. Så koselig å høre fra deg igjen. Joa, Julian har blitt to år, så tida flyr. Vi må jammen treffes. Det må vi få til. Send meg gjerne en mail og fortell hvordan det går med dere, du har vel adr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.