GIN Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 EEEndelig!! Idag, kl halv ett, kom telefonen - jenta vår er klar for avreise!!! I morgen setter vi oss på flyet, hele familien, inkludert besteforeldre. Vi gleder oss alle sammen! Vi fikk tildeling 10 mars, så det gikk nesten tre måneder... Jenta vår blir 5 mnd og 8 dager ved hjemkomst, storebror var 5 mnd og 7 dager :-) Lykkerus i heimen!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flosshatt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med reisebeskjed! Dette har "vi" ventet lenge på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ... og jeg er også glad, for jeg er såååå trøtt i fingrene etter å ha sittet i ukesvis og krysset fingrene for at dere skulle få reisebeskjed ;o)) Gratulerer igjen, GIN, gleder meg til vi skal stå på flyplassen med flagg og ta i mot dere :-)) Og ikke minst til å få treffe lillesøster! God tur!!!! Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjære GIN )) Da ble det slik som vi ville ha det da vi chatta sist ))). Gratulerer sååååå masse med reisebeskjeden !!! Ha en nyyydelig tur. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det !! Stooor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjendine Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Så flott at reisebeskjeden endelig kom. Ha en riktig god tur til Korea. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer så mye GIN, tenk nå skal dere få lillesøster hjem!! Det var sannelig på tide :-) Gooooood tur, klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg forstår godt at dere er litt rusa jeg! ;-) Gooood tur! Jeg gleder meg til å få treffe prinsessen om en 10 dagers tid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer så mye og riktig god tur til Korea. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snart4 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 God tur til alle dere! Hvor i Thailand skal dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snart4 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 God tur til alle dere! Hvor i Thailand skal dere? Beklager, klarer ikke å holdet hodet kaldt i disse ventedagene.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nsa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Endelig kom telefonen. Ha en flott tur og opplev Korea på en ny årstid ))))) Gleder meg til å høre om alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnmamsen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 GRATULERER!! Og dere er jo knallflinke, tenk avgårde dagen etterpå. GOD TUR! beste hilsner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerfugler i magen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Åhh. Fantastisk. God tur!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med reisebeskjed, og god tur til flotte Seoul. Kos dere masse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathinka Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer så masse! God tur! Reiseklem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korea05 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 God tur til Korea! :-) Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missi Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Endelig!!!! God tur til Korea!! Ta ned hjen noen tildelinger da please:-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piamisa og Zeta Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 . . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 God tur til Korea ) Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.