Gå til innhold

Anbefalte innlegg

oslo_gutt20

Hei alle sammen.

Det er en ting jeg rett og slett ikke skjønner... Jeg har en kamerat som ikke er i noe fast forhold. Alt han tenker på er å ha seg så mye som mulig, med hvem som helst, bare de tilfredsstiller hans krav til utseende.

Er dette sånn flertallet har det?? Jeg for min del har bare vært i et langvarig forhold for et par år siden, og der kom vi aldri så langt at vi hadde sex - med andre ord er jeg jomfru.

Allikevel synes jeg det er synd og nesten på grensen til litt ekkelt at han skal ha seg med så mange! Han har utseendet med seg, så det er ikke noe problem for han å få seg "fast følge", men han vil heller holde på sånn som beskrevet.

Hva mener dere om det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149427-hvor-mange-sexpartnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...