colkin Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Så ble det så stille, så stille når det gjelder "Kina-spekulasjoner"... Det pleier å være et godt tegn... Fingrene er krysset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerfugler i magen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Håper å høre noe i morgen.......... Vet at papirene har kommettil AF. Venter du også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colkin Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Håper å høre noe i morgen.......... Vet at papirene har kommettil AF. Venter du også? Hei! Det er ikke min tur riktig ennå. Hører med i mars04-puljen, så det går nok enda noen måneder for min del. Men nå er det altså deres tur! Åhh, for noen timer det må være! Lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerfugler i magen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Det er ikke min tur riktig ennå. Hører med i mars04-puljen, så det går nok enda noen måneder for min del. Men nå er det altså deres tur! Åhh, for noen timer det må være! Lykke til! Klem fra Takk. Da er det ikke så lenge til deres tur heller. Går ganske fort nå. Lykke til videre i ventetiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.