Gå til innhold

snart svart belte i venting

Gjest utålmodig idag

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodig idag

Har igjen snakket med vår saksbehandler,og hun kunne igjen fortelle om forlenget ventetid.Det er femte utsettelsen vi får siden papirene ble sendt,og vi har nå ventet mye lenger enn en gjennomsnittlig adopsjon.

Kjenner at ventingen og alle utsettelsene begynner å tære på humøret.syntes ikke jeg får gjort en god nok innsatts på jobb fordi jeg ikke klarer å konsentrere meg.Klarer heller ikke å slappe av(Selv om jeg sitter og ser ut som jeg slapper av,er kroppen i spenning hele tiden),og sånt blir man sliten av.

Klarer ikke å få gjort noe hjemme heller....og midt oppi det hele skal jeg lese til eksamen.

Huff,her ble det mye syting,men følte for en utblåsing.

....men en dag skjer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Det er ikke så mye å si....! Skjønner godt at du blir utålmodig. Jeg husker godt da vi ventet på vår første tildeling. Det var antydelig at det ble i september og så kom ikke telefonen før i mars året etter. Det var forferdelig å gå sånn på "overtid".

Ønsker deg alt godt i den siste innspurten og sender deg en trøstende venteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg forstår akkurat hvordan du har det!

Går selv og venter på overtid.Har nå ventet i 17 mnd.etter godkjenning.

Det er tøft og gå slik og vente! Var forespeilet tildeling(fra Korea) i jan/feb.og vi venter ennå!

Har fått beskjed at de venter med oss fordi de vil tildele oss en jente, mens det er mest gutter som blir adoptert ut av

landet.Så vi får bare vente videre.

Hvilket land venter dere fra?

Mange klemmer fra en som også er lei av å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...