bao bao Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gratulerer til alle som har fått tildleing fra Kina de siste dagene. Ser på sida til Af at det er en stor gruppe som reiser nedover om 1 uke. Vil gjerne ønske dere alle en god tur!!! En spesiell hilsen til dere som reiser til Hefei,Anhui. Vi kom hjem fra Anhui for en uke siden med verdens herligste lillesøster!!! rart å tenke på at dette sannsynligvis var vår sist hentereise til Kina - litt vemodig å ikke skulle vente på den store telefonen flere ganger. nyter nå dagene med 2 vakre prinsesser fra Kina - livet er herlig!! Hilsen en nybakt tobarnsmamma!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mess Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Velkommen hjem igjen. Bilde av jentene?? Ja, takk. Kos dere. Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chance1365380587 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg ser du skriver at du har sett på sidene til AF at en gruppe reiser snart. Hvor på disse sidene ser man dette? Synes sjelden det står noe nytt på AF sidene jeg, så jeg bruker de lite. Er det forresten andre steder på nettet forum ang adopsjon og evt fra Kina? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bao bao Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg ser du skriver at du har sett på sidene til AF at en gruppe reiser snart. Hvor på disse sidene ser man dette? Synes sjelden det står noe nytt på AF sidene jeg, så jeg bruker de lite. Er det forresten andre steder på nettet forum ang adopsjon og evt fra Kina? :-) Hei Gå inn på samarbeidsland og klikk på Kina - langt nede på siden finner du oppdateringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.