Gå til innhold

Vi er godkjent !

Anbefalte innlegg

Gjest litchi
Skrevet

Endelig kom godkjenningen i posten, 3 mnd. og 17 dager etter at den ble registrert hos reg. Øst.

Jeg er lykkelig ! Må ha vært utrolig redd for å ikke bli godkjent, uten egentlig å skjønne det selv. Nå er all tvil og bekymring som blåst bort, og Kina venter om et års tid eller så !

Skrevet

Gratulerer!!!! Jeg skjønner kjempegodt at du er lettet. For min egen del føler jeg liksom ikke vi er ordentlig i gang før vi er stemplet godkjente (hart mye nerver for akkurat det).........

Så nyt følelsen. Tenker dere får en god helg :o))

Skrevet

Kjære litchi :o)

Gratulerer såå masse med godkjenninga !! Håper Kina opprettholder den raske saksbehandlingen sin, så er dere på tur til midtens rike før dere aner det :o)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen! Håper vi kommer etter snart med godkjenning fra Region Midt. Kanskje vi får noenlunde lik registreringsdato i Kina???

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen!!!! Lykke til videre ;o)

Chance1365380587
Skrevet

Gratulerer!! Godt å høre! Kanskje vi kommer i samme gruppe :-)

Skrevet

GRATULERER! :-D

For en herlig fölelse det må väre å endelig få det bekreftet! Vi er også i region Öst, så jeg håper behandlingstiden holder seg omtrent som det er nå.

Lykke til videre!

Klem fra

Perle & Bruse
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen og et skritt videre i prosessen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...